Het allerbelangrijkste van een campagne is het uiteindelijke succes ervan toch? Dit succes wordt niet alleen bepaald door de performance van de advertenties die we vanuit DSlab met je maken. We hebben daarom onze expertise ook beschikbaar gemaakt voor NA de exitclick/clickthrough middels Campage. Voor een perfecte aansluiting op je campagne en een zo groot mogelijk succes. Daarnaast in deze update aandacht voor cross-device campagnes, weet jij hier al alles van?
De Heidebrouwerij
De Heidebrouwerij timmert flink aan de weg en heeft zowel Azerion als ons gevraagd te helpen bij het optuigen van een mooie opvallende campagne. De visuele middelen waren, als relatief kleine brouwerij, beperkt in verhouding tot de grote ambities. We zijn dan ook trots dat we samen een campagne hebben kunnen maken waarbij de banners en de Campage niet alleen naadloos op elkaar aansluiten maar ook nog eens kwalitatief opvallen. Want zeg nou zelf, bierliefhebbers: hier krijg je toch dorst van?!
Goliath – Washimals
Ook voor Goliath’s Washimals zijn we samen met Azerion de uitdaging aangegaan. Een totaal andere branche maar wel dezelfde insteek: de juiste ad op de juiste plek met een perfecte match tussen ad en landingspagina. Daar waar we in het billboard op activatie en interactie zitten, kunnen we op de doelgroep smooth laten laten op een landingspagina met meer diepgang, uitlegvideo’s en informatie over verkooppunten. Doordat de ads consistent zijn met de landingspagina zorgen we voor een logisch vervolg. Dit logische vervolg zorgt voor vertrouwen bij de doelgroep wat resulteert in maximale potentie voor de conversie.
ER IS MEER…..
Mockup
Geef je bezoekers de ultieme landing experience!
Bij DSlab weten we als geen ander in welke staat een bezoeker vanuit een klik op een banner bij het volgende station terecht komt. Een logische stap voor ons was dan ook om de de volgende visuele schakel in de marketing funnel te verzorgen, namelijk: campagne landingspagina’s. Een landingspagina kun je zien als een digitale etalage of een pop-up store gericht op je nieuwste of beste product & waarmee je deze écht tot leven brengt. Door de focus te verdelen over de creatives én de landingspagina erachter zorgen we voor de beste resultaten of deze nu kliks, awareness of conversie is. Dé kans om een doeltreffende landing experience neer te zetten moet optimaal benut worden!
Daan Franssen – Campage Product Expert
daan@campage.nl
LinkedIn
Voorbeeld van een Toverland Superheader Rich Media formaat. Bekijk deze case!
Knowledge is power!
Cross device campagnes zijn niet meer weg te denken uit het marketing landschap. Maar haal je hier wel het maximale uit? Zijn jouw campagnes perfect voor elk device waarop je de doelgroep bereikt, van desktop tot mobile tot tablet (tot DOOH)? Lees meer over de mogelijkheden met betrekking tot invulling van de creatives door te klikken op onderstaande button.