Banner, video en social media creatie inspiratie & tips

Haal je inspiratie voor je volgende banner of video campagne met ons platform waarop we regelmatig innovatieve, unieke en effectieve banner, video en social voorbeelden en tips posten. Get some inspiration!

(je ontvangt er max 1 per maand)

Hoe bekijk ik een tablet creatie als ik geen tablet heb? - tips og
Hoe bekijk ik een tablet creatie als ik geen tablet heb? 1200 630 DSlab

Hoe bekijk ik een tablet creatie als ik geen tablet heb?

Kan ik de preview van een tablet creatie bekijken als ik geen tablet heb? Het antwoord in het kort: jazeker! Gelukkig is er een work around hoe je bepaalde flights van Weborama of Pexi, die specifiek voor tablet bedoeld zijn, toch op je PC kunt bekijken of alles goed in beeld komt en de creatie…

lees meer
Inspiratie update #19: De vakantie branche, bekroonde cases en sportieve ads - UitgelichteAfbeelding 1
Inspiratie update #19: De vakantie branche, bekroonde cases en sportieve ads 1200 700 DSlab

Inspiratie update #19: De vakantie branche, bekroonde cases en sportieve ads

We knallen er nog even een zonnige Inspiratie Update uit voordat de zomer echt van start kan gaan. 🍹 Hier in het zuiden valt de zomervakantie namelijk vroeg dit jaar, vandaag om precies te zijn. Hoe zit dat bij jou? Al helemaal in de vakantiestemming of staat jouw hoofd daar nog lang niet naar? Deze…

lees meer
Inspiratie update #18: (Mobiele) Rich Media, creatives voor bouwen, klussen en tuinieren & een creepy case - UitgelichteAfbeelding 1
Inspiratie update #18: (Mobiele) Rich Media, creatives voor bouwen, klussen en tuinieren & een creepy case 1200 700 DSlab

Inspiratie update #18: (Mobiele) Rich Media, creatives voor bouwen, klussen en tuinieren & een creepy case

We raken er maar niet over uitgepraat… Rich Media is en blijft een interessant en snel ontwikkelend onderwerp waar we in elke inspiratie update wel weer wat nieuws over kunnen vertellen! Deze week hebben we het over Mobiele Rich Media, want wist je dat er behoorlijk wat mobiele Rich Media formaten bestaan? Enne… Is jouw…

lees meer
Inspiratie update #17: Advergames, film creatives en award winning cases - UitgelichteAfbeelding
Inspiratie update #17: Advergames, film creatives en award winning cases 1200 700 DSlab

Inspiratie update #17: Advergames, film creatives en award winning cases

De eerste inspiratie update van 2024 staat weer voor je klaar! Vol goede moed gaan we weer aan de slag om jullie ook dit jaar weer te voorzien van gave cases, handige tips en leuke weetjes! In deze update duiken we dieper in de wereld van advergames en hebben we het over de film &…

lees meer
Inspiratie update #16: Interactive Video + Weborama Banners - UitgelichteAfbeelding
Inspiratie update #16: Interactive Video + Weborama Banners 1200 700 DSlab

Inspiratie update #16: Interactive Video + Weborama Banners

Nu het jaar aan zijn einde begint te lopen en we ons allemaal langzaam voorbereiden op de welverdiende rust van de feestdagen, is het tijd voor de allerlaatste inspiratie update van het jaar. Dus pak er een lekkere kop warme chocolademelk bij en ga er eens goed voor zitten want we hebben weer veel te…

lees meer
Inspiratie update #15: Speelgoed ads & Dynamische banners - UitgelichteAfbeelding Inspiratieupdate15
Inspiratie update #15: Speelgoed ads & Dynamische banners 1200 700 DSlab

Inspiratie update #15: Speelgoed ads & Dynamische banners

Hij staat weer voor je klaar, een gloednieuwe inspiratie update bomvol creatives. De zomer is weer achter de rug en de drukke herfst- en wintermaanden staan weer voor deur! Heb jij de pepernoten ook al gespot in de supermarkt? In deze update praten we over interessante onderwerpen, concepten en cases waar jij zeker inspiratie uit…

lees meer
Inspiratie update #14: Campage Landingspagina’s, Casino creaties en (interactieve) Video Ads - UitgelichteAfbeelding Inspiratieupdate12 copy
Inspiratie update #14: Campage Landingspagina’s, Casino creaties en (interactieve) Video Ads 1200 700 DSlab

Inspiratie update #14: Campage Landingspagina’s, Casino creaties en (interactieve) Video Ads

Daar is ‘ie weer, een gloednieuwe inspiratie update vol met ideeën, nieuwe technieken en gave creatives! Want ondanks dat de zomervakantie officieel begonnen is en veel collega’s genieten van hun welverdiende vakantie, hebben wij de afgelopen weken niet stilgezeten! Onder de heerlijk, verkoelende airco werken wij hard door aan leuke projecten en innoverende concepten. ☀…

lees meer
Advergame en Playable Ads inspiratie per branche - UitgelichteAfbeelding advergames branches
Advergame en Playable Ads inspiratie per branche 1200 700 DSlab

Advergame en Playable Ads inspiratie per branche

Advergames en Playable Ads zijn banners waar een interactief spelelement in verwerkt is. Hierdoor is je doelgroep langer en bewuster bezig met jouw merk. Ontdek alle voordelen van een advergame inzetten bij jouw campagne op onze advergames hoofdpagina. Misschien denk je dat een advergame helemaal niet mogelijk is voor jouw branche, maar het tegendeel is…

lees meer
Meer dan 1000 campagnes voorzien van de gaafste creatives! - 1000ste campagne
Meer dan 1000 campagnes voorzien van de gaafste creatives! 1200 700 DSlab

Meer dan 1000 campagnes voorzien van de gaafste creatives!

Jaaaaa, we zijn super trots dat we meer dan 1000 campagnes voorzien hebben van de meest impactvolle, creatieve en innovatieve creatives! Waarvan diverse campagnes gave awards hebben gewonnen (waaronder creatie awards bij Weborama). We zijn super trots dat we zo ontzettend veel gave creaties hebben mogen bedenken, ontwerpen en uitwerken voor al onze klanten. Klanten…

lees meer
GEEN CATEGORIEËN Het verschil tussen Campaign Manager 360 en Display & Video 360, banner specs en aanleveren via o.a. Google Studio
Het verschil tussen Campaign Manager 360 en Display & Video 360 1200 700 DSlab

Het verschil tussen Campaign Manager 360 en Display & Video 360

In deze blogpost nemen we je mee in de verschillen tussen Google’s Campaign Manager 360 (CM360) en Display & Video 360 (DV360) waarbij we zowel kijken naar de kant van jouw als adverteerder, maar ook vanuit onze kant als creative studio wat betreft specificaties en het aanleveren van creatives. Wat is het functionele verschil tussen…

lees meer
Inspiratie update #13: Interactieve banners, Advergames & Playables en Conversation ads - UA Inspiratieupdate13
Inspiratie update #13: Interactieve banners, Advergames & Playables en Conversation ads 1200 700 DSlab

Inspiratie update #13: Interactieve banners, Advergames & Playables en Conversation ads

Advergames en Playable ads Een van de dingen waar DSlab zich steeds verder in ontplooit, is het ontwikkelen van diverse Advergames en Playable ads. Je hoeft je echt niet meer af te vragen ‘Is dit mogelijk?’ Want het antwoord is eigenlijk altijd een volmondig ‘Ja!’ Benieuwd wat wij allemaal kunnen maken? Lees er meer over…

lees meer
Rich media formaat uitgelicht: Mobile Portrait
Rich Media banner formaat uitgelicht: Mobile Portrait 1200 700 DSlab

Rich Media banner formaat uitgelicht: Mobile Portrait

In deze ‘Formaat uitgelicht’ reeks, nemen we je elke blogpost mee in een van de vele bannerformaten en creatives waar DSlab mee werkt. Er is ook zoveel keuze, dat wij heel goed begrijpen dat je niet precies meer bijhoudt welke formaten er allemaal zijn, wat ze doen en hoe ze werken. In deze updates vertellen…

lees meer
Hoe maak je goede en effectieve HTML5 banners?
Hoe maak je een goede en effectieve HTML5 banner? 10 tips 1200 700 DSlab

Hoe maak je een goede en effectieve HTML5 banner? 10 tips

Het maken van een HTML5 banner is van zichzelf niet super ingewikkeld, maar het maken van een goede en effectieve HTML5 banners is een ander verhaal. We zien dan ook regelmatig banners voorbij komen (die dus live staan) die de plank volledig misslaan. Helemaal als je bedenkt dat op diezelfde plek óók een krachtige en…

lees meer
Overstappen van Display naar Rich Media banners
Waarom je absoluut moet overstappen van Display banners naar Rich Media banners 1200 700 DSlab

Waarom je absoluut moet overstappen van Display banners naar Rich Media banners

‘Display banners’ is een veelvoorkomende en overkoepelende term voor allerlei soorten visuele online banner advertenties. Deze display banners kunnen bestaan uit alleen een statische afbeelding, GIF animatie, maar ook HTML5 content. Met HTML5 content kunnen display banners mooie animaties krijgen en toch kleine bestandsgroottes behouden.  Wil je echter een stapje verder gaan met bijvoorbeeld interactie,…

lees meer
Rich Media banner formaat uitgelicht: Interstitial
Rich Media banner formaat uitgelicht: Interstitial 1200 700 DSlab

Rich Media banner formaat uitgelicht: Interstitial

In deze ‘Formaat uitgelicht’ reeks, nemen we je elke blogpost mee in een van de vele bannerformaten en creatives waar DSlab mee werkt. Er is ook zoveel keuze, dat wij heel goed begrijpen dat je niet precies meer bijhoudt welke formaten er allemaal zijn, wat ze doen en hoe ze werken. In deze updates vertellen…

lees meer
Het aanleveren van materiaal, assets en andere benodigdheden voor een goede HTML5 banner
Wat lever je aan voor een goede HTML5 banner? Materiaal, assets en andere benodigdheden. 1200 700 DSlab

Wat lever je aan voor een goede HTML5 banner? Materiaal, assets en andere benodigdheden.

Yes! Wij mogen jou gaan helpen met het opzetten van een mega vette campagne met video, HTML5 banners of andere creaties, leuk! We staan op het punt om te beginnen maar er ontbreekt nog wat… Het materiaal! Niet geheel onbelangrijk natuurlijk want zonder materiaal kunnen we niks. (Dat is niet helemaal waar, ook met slechts…

lees meer
Uitgelichte creatives: Spotify Advertenties, Homepage Takeover, Overlay en Leaderboard
Creatives uitgelicht: Spotify Banners 1200 700 DSlab

Creatives uitgelicht: Spotify Banners

In deze ‘Formaat uitgelicht’ reeks, nemen we je elke blogpost mee in een van de vele bannerformaten en creatives waar DSlab mee werkt. Er is ook zoveel keuze, dat wij heel goed begrijpen dat je niet precies meer bijhoudt welke formaten er allemaal zijn, wat ze doen en hoe ze werken. In deze updates vertellen…

lees meer
uitgelicht: Conversation banner
DSlab’s eigen Conversational ad banner techniek voor Rich Media creatives 1200 700 DSlab

DSlab’s eigen Conversational ad banner techniek voor Rich Media creatives

Bij DSlab stoppen wij nooit met het doorontwikkelen en uitvinden van nieuwe technieken. Wij doen er alles aan om onze (interactieve) banners zo uniek en gaaf mogelijk te maken. Dat betekent dus dat we regelmatig aankomen met nieuwe toepassingen voor diverse HTML5 banner formaten. Zo zorgen wij ervoor dat onze klanten altijd vernieuwend zijn en…

lees meer
Inspiratie update #12: 3D Banners, Multivideo Ads en een gave Campage landingspagina! - UitgelichteAfbeelding Inspiratieupdate12
Inspiratie update #12: 3D Banners, Multivideo Ads en een gave Campage landingspagina! 1200 700 DSlab

Inspiratie update #12: 3D Banners, Multivideo Ads en een gave Campage landingspagina!

De tijd vliegt voorbij dit jaar en zo hebben we alweer de laatste inspiratie update van 2022 klaar staan. Ditmaal met een zeer gevarieerd aanbod aan mooie cases zoals een interactieve 3D HTML5 banner voor Mline, een prachtige multivideo ad voor National Geographic en een Duo-case met een doeltreffende Campage landingspagina voor de Energietrainer. Aanmelden…

lees meer
Rich media banner formaat uitgelicht Interscroller
Rich Media banner formaat uitgelicht: Interscroller 1200 800 DSlab

Rich Media banner formaat uitgelicht: Interscroller

In deze ‘Formaat uitgelicht’ reeks, nemen we je elke blogpost mee in een van de vele bannerformaten en creatives waar DSlab mee werkt. Er is ook zoveel keuze, dat wij heel goed begrijpen dat je niet precies meer bijhoudt welke formaten er allemaal zijn, wat ze doen en hoe ze werken. In deze updates vertellen…

lees meer
Welke Rich Media banner formaten zijn er eigenlijk allemaal? - UitgelichteAfbeelding goedeHTML5banner
Welke Rich Media banner formaten zijn er eigenlijk allemaal? 1200 700 DSlab

Welke Rich Media banner formaten zijn er eigenlijk allemaal?

Alle Rich Media formaten en Rich Media benamingen Het zijn er veel, héél veel. Rich media types komt in alle vormen en maten en hebben allemaal nét weer een andere naam. Wij snappen wel dat je dan een beetje de weg kwijt raakt. Want wat is wat? En welke benaming hoort nou ook alweer waarbij?…

lees meer
GIF banners of HTML5 banners, wat is beter? - UitgelichteAfbeelding gif
GIF banners of HTML5 banners, wat is beter? 1200 700 DSlab

GIF banners of HTML5 banners, wat is beter?

GIF vs HTML5 banner animaties. Waarom we GIF altijd afraden GIFjes, je kent ze vast wel, het zijn die korte video’s die iedereen altijd naar je stuurt op Whatsapp. Of die leuke stickers die je in je Instagram stories kunt plakken. GIF’s zijn een makkelijke en laagdrempelige manier om animatie toe te voegen aan je…

lees meer
toepassingen van interactieve 3d elementen in rich media
Interactieve Rich Media 3D banners 1200 800 DSlab

Interactieve Rich Media 3D banners

3D elementen verwerken in 3D Rich Media banners?  Dat kan zeker! Wat ontwikkelt de techniek zich toch snel. Waar een banner voorheen slechts een stilstaand plaatje was, is er tegenwoordig zoveel meer mogelijk. Video, animatie en interactie waren we al heer en meester, maar nu hebben we ons ook verdiept in de toevoeging van 3D-toepassingen…

lees meer
Inspiratie update #11: 3D Out Of Home, interactieve social ad en <150kb campagnes - Featured Image 11@2x
Inspiratie update #11: 3D Out Of Home, interactieve social ad en <150kb campagnes 1200 800 DSlab

Inspiratie update #11: 3D Out Of Home, interactieve social ad en <150kb campagnes

We zijn dit jaar als een raket van start gegaan, zo hard dat ik helaas nu pas tijd heb voor een update. Voordeel: ik heb een keuze kunnen maken uit veel leuke cases die jullie hopelijk inspirerend zullen vinden. Zo hebben wij begin dit jaar een gave HTML5 bannerset voor Specialized x Fjällräven gemaakt en…

lees meer
Inspiratie update #10: Ons succes na de exitclick, Campages. - Featured Image 10@2x
Inspiratie update #10: Ons succes na de exitclick, Campages. 1200 800 DSlab

Inspiratie update #10: Ons succes na de exitclick, Campages.

Het allerbelangrijkste van een campagne is het uiteindelijke succes ervan toch? Dit succes wordt niet alleen bepaald door de performance van de advertenties die we vanuit DSlab met je maken. We hebben daarom onze expertise ook beschikbaar gemaakt voor NA de exitclick/clickthrough middels Campage. Voor een perfecte aansluiting op je campagne en een zo groot…

lees meer
Inspiratie update #9: EK-inhakers, TV-commercials en interactieve Social Ads. - Featured Image 9@2x
Inspiratie update #9: EK-inhakers, TV-commercials en interactieve Social Ads. 1200 800 DSlab

Inspiratie update #9: EK-inhakers, TV-commercials en interactieve Social Ads.

Hierbij weer een dosis mooie cases die hopelijk je creativiteit prikkelen. Allereerst een mooie case gericht op het EK en een TV commercial + instream video + bumper ad. En tot slot: ben je al op de hoogte van de mogelijkheden om interactieve video ads in te zetten? Aanmelden voor deze updates? Schrijf je hier…

lees meer
Inspiratie update #8: Lancering nieuwe website, nieuwe social video's en award winning interactie - Featured Image 8@2x
Inspiratie update #8: Lancering nieuwe website, nieuwe social video’s en award winning interactie 1200 800 DSlab

Inspiratie update #8: Lancering nieuwe website, nieuwe social video’s en award winning interactie

We kunnen met trots melden dat onze nieuwe website live staat. Deze vertelt niet alleen beter waar we voor staan maar staat ook bommetje vol waardevolle informatie en inspiratie. In deze update licht ik o.a. twee aanraders uit: Advergame banners en Verticale video en portrait ads (o.a. tbv je social advertising). Maar natuurlijk ook een…

lees meer
Inspiratie update #7: Super interactie, dynamic feeds en Creative Agency 2020 verkiezing - Featured Image 7@2x
Inspiratie update #7: Super interactie, dynamic feeds en Creative Agency 2020 verkiezing 1200 800 DSlab

Inspiratie update #7: Super interactie, dynamic feeds en Creative Agency 2020 verkiezing

Een goed begin is het halve werk! (lees met brabants accent) Ik start dit jaar met een lekkere inspiratie update waarin ik, naast onze inzending voor Weborama Creative Agency 2020, in ga op het gebruik van dynamic feeds en multi video toepassing. Enjoy! Aanmelden voor deze updates? Schrijf je hier in. Next level inspiratie? Vraag…

lees meer
Inspiratie update #6: Swibecute Alternatieven, Interactie en Choice Ads - Featured Image 6@2x
Inspiratie update #6: Swibecute Alternatieven, Interactie en Choice Ads 1200 800 DSlab

Inspiratie update #6: Swibecute Alternatieven, Interactie en Choice Ads

Of je nu flink druk bent met de laatste loodjes of alles voor dit jaar al in kannen en kruiken hebt en focust op 2021: inspiratie komt altijd van pas! In deze update aandacht voor alternatieven voor de swipecube, dynamic feeds, choice ads en interactie op een hoger level.  Enjoy! Aanmelden voor deze updates? Schrijf…

lees meer
Inspiratie update #5: Green screen video, Story ads en A-B testing - Featured Image 5@2x
Inspiratie update #5: Green screen video, Story ads en A-B testing 1200 800 DSlab

Inspiratie update #5: Green screen video, Story ads en A-B testing

Nieuw jaar, nieuwe mogelijkheden! Ook dit jaar zal ik (Bosse) namens DSlab weer een lekkere stroom aan inspiratie verzorgen. In deze editie aandacht voor green screen content, Hotspot banners, interactieve storylines en keiharde kwaliteit. Ook de categorie Wie-O-Wie krijgt weer een plekje en kijk ook even naar DSlab’s gratis A/B testing service, kan handig zijn!?…

lees meer
Inspiratie update #4: Vertical video's, de impact van takeovers, DOOH en Advergames - Featured Image 4@2x
Inspiratie update #4: Vertical video’s, de impact van takeovers, DOOH en Advergames 1200 800 DSlab

Inspiratie update #4: Vertical video’s, de impact van takeovers, DOOH en Advergames

Inspiratie tijd! Namens DSlab mag ik (Bosse) jullie weer een inspiratie update voorschotelen waardoor jullie lekker in mogelijkheden kunnen (blijven) denken. Topics die ik deze editie bespreek: Mobile video (TikTok), hoe je meer uit een takeover kan halen, waarom een game meer is dan een spelletje, Digital Out Of Home (DOOH/OOH). Naast een aantal inspirerende…

lees meer
Inspiratie update #3 met Video ads, DOOH, Programmatic en Pre-fill - Featured Image 3@2x
Inspiratie update #3 met Video ads, DOOH, Programmatic en Pre-fill 1200 800 DSlab

Inspiratie update #3 met Video ads, DOOH, Programmatic en Pre-fill

Inspiratie tijd! Hieronder weer een aantal mooie cases die ik om verschillende redenen uitermate relevant vind en daarom graag met jullie deel. Deze keer aandacht voor video ads, programmatic, prefill en interactie. Denk vooral in mogelijkheden en manieren waarop jouw bedrijf van onderstaande creatieve/functionele mogelijkheden gebruik kan maken en aarzel niet om er vrijblijvend met…

lees meer
Inspiratie update #2 met Interactieve video, Takeovers en Playable ads - Featured Image 2@2x
Inspiratie update #2 met Interactieve video, Takeovers en Playable ads 1200 800 DSlab

Inspiratie update #2 met Interactieve video, Takeovers en Playable ads

Bosse hier, accountmanager bij DSlab. Wat leuk dat je een kijkje neemt op deze inspiratie pagina! De barabassen van creatie hebben me ook deze keer weer voorzien van een aantal opvallende cases. Doel van deze update #2: zorgen dat jij op de hoogte bent van de mogelijkheden binnen de wereld van display zodat we samen…

lees meer
Inspiratie update #1: 3D banners, Interactie ads en beperkte assets - Featured Image 1@2x
Inspiratie update #1: 3D banners, Interactie ads en beperkte assets 1200 800 DSlab

Inspiratie update #1: 3D banners, Interactie ads en beperkte assets

Bosse hier, Accountmanager bij DSlab (jullie premium Digital ad Studio). Wat leuk dat je een kijkje neemt op deze inspiratie pagina! De Barabassen van de creatie-afdeling hebben me voorzien van een aantal opvallende cases die hopelijk je creativiteit zullen prikkelen. Doel van deze pagina: zorgen dat jij op de hoogte bent van de mogelijkheden binnen…

lees meer
Safe zones - tips og
Safe zones 1200 630 DSlab

Safe zones

Safe zones – wat zijn het eigenlijk? Een belangrijk element van het opmaken van onze banners en social video’s, is dat deze inzetbaar zijn voor verschillende apparaten. We hebben nu eenmaal niet allemaal de nieuwste iPhone of een 4K scherm 😉 . Banners en social video’s hebben dus altijd te maken met schaalbaarheid doordat we…

lees meer
Basic Banner vs de DSlab standaard - tips og
Basic Banner vs de DSlab standaard 1200 630 DSlab

Basic Banner vs de DSlab standaard

De DSlab standaard vs Basic banners Wie het maximale uit zijn campagne wil halen raden we altijd te gaan voor onze premium standaard, maar wanneer er een keer weinig tijd of budget beschikbaar kunnen we ook basic banners ontwikkelen tegen een scherper tarief. Basic banners betekend echter ook dat er gelimiteerde invulling mogelijk is zoals…

lees meer
Takeover scalable skin mogelijkheden - tips og
Takeover scalable skin mogelijkheden 1200 630 DSlab

Takeover scalable skin mogelijkheden

Weborama standaard template De Weborama templates werken het beste op grotere schermen. Daarnaast speelt het ook mee dat hoe breder de content van een website van de vendor is, hoe meer dit van invloed dus zal zijn op de skins voor jouw campagne. Zeker bij bijvoorbeeld het template van Telegraaf.nl is er weinig ruimte over…

lees meer
Aanleverkorting - hoe zit dat eigenlijk? - tips og
Aanleverkorting – hoe zit dat eigenlijk? 1200 630 DSlab

Aanleverkorting – hoe zit dat eigenlijk?

Aanleverkorting – hoe zit dat eigenlijk? Wanneer je bij ons een creatie aanvraagt, vinden we het fijn om zoveel mogelijk materiaal te ontvangen! Dat maakt ons werk niet alleen makkelijker, maar ook een stuk sneller. En omdat wij tijd besparen, bespaar jij natuurlijk kosten! Daarom geven we je graag korting wanneer er voldoende en het…

lees meer
Werkwijze efficiënt samenwerken - tips og
Werkwijze efficiënt samenwerken 1200 630 DSlab

Werkwijze efficiënt samenwerken

Gaaf dat we voor jullie een campagne mogen vertalen naar een paar gave creatives. Op deze pagina vind je extra uitleg waar wij voor staan en hoe we te werk gaan. Helderheid over onze werkwijze Wie houdt er nou niet van duidelijkheid en transparantie? We leggen je graag uitgebreid uit wat onze werkwijze is zodat…

lees meer
Feedback over browser issues - tips og
Feedback over browser issues 1200 630 DSlab

Feedback over browser issues

Feedback over browser issues Bij het delen van feedback is het altijd fijn als wij printscreens ontvangen van wat er mis gaat. Maar wat wij bij een printscreen vaak niet kunnen achterhalen is in welke browser(versie), schermresolutie en operating system (Windows/Mac/Linux) deze issues gebeuren. Het is dus belangrijk dat wij deze informatie krijgen zodat wij…

lees meer
Hoe moet ik de creatives downloaden via Adpiler? - tips og
Hoe moet ik de creatives downloaden via Adpiler? 1200 630 DSlab

Hoe moet ik de creatives downloaden via Adpiler?

Hoe download ik de creatives uit Adpiler om in te zetten? Banners die ingezet worden bij o.a. Google leveren wij aan via Adpiler. Je kunt deze banners (met backup images) eenvoudig downloaden vanuit Adpiler en daarna uploaden op Google. Dit kun je op drie manieren doen. Optie 1: alle files in één keer downloaden Je…

lees meer
NU.nl takeover - menu issue - tips og
NU.nl takeover – menu issue 1200 630 DSlab

NU.nl takeover – menu issue

NU.nl – de content in de skins wordt bovenaan afgesneden bij scroll Soms lijkt het in de previewer van Weborama – NU.nl dat de content bovenin wordt afgesneden wanneer je naar beneden scrollt. Dit komt, doordat Weborama niet altijd de meest actuele website van de vendor tot zijn beschikking heeft. Recent heeft NU.nl het menu…

lees meer
Live gaan vs. aanmelden bij Weborama: welke stappen volgen nog nadat wij de goedgekeurde creaties bij Weborama aanmelden - tips og
Live gaan vs. aanmelden bij Weborama: welke stappen volgen nog nadat wij de goedgekeurde creaties bij Weborama aanmelden 1200 630 DSlab

Live gaan vs. aanmelden bij Weborama: welke stappen volgen nog nadat wij de goedgekeurde creaties bij Weborama aanmelden

Hoe snel is mijn campagne live na het aanmelden van de Weborama creaties? Wanneer wij de creatives aanmelden bij Weborama is de campagne nog niet live, hierna volgen nog een aantal stappen: Weborama maakt de tags aan voor de campagne. Als zij nog dingen missen zoals exitURLs/landingpagina’s of trackers, dan zal Weborama contact opnemen met…

lees meer
Takeover - zoom issue - tips og
Takeover – zoom issue 1200 630 DSlab

Takeover – zoom issue

De content in de linker- en rechter skin is onleesbaar Check altijd of je webpagina is ingezoomd. Soms neemt je browser bij het openen van een nieuwe tab deze instellingen over, omdat je net in een ander tabblad hebt ingezoomd. Controleer met CTRL + 0 (CMD + 0 voor Mac) of de pagina op 100%…

lees meer
De feedback is niet aangepast - cache probleem - tips og
De feedback is niet aangepast – cache probleem 1200 630 DSlab

De feedback is niet aangepast – cache probleem

Cache probleem: Mijn feedback is niet aangepast Voor onze creatives maken we altijd slechts één previewlink aan. Updates en verwerkte feedback kunnen altijd via dezelfde link bekeken worden. Soms kan het aan de cache instellingen (het geheugen van browser) liggen dat bepaalde aanpassingen voor jou nog niet te zien zijn. Door de link in een…

lees meer
Bosse Zaal account manager bij creative studio DSlab

Bosse Zaal
Product expert & Account Manager

Brainstorm of inspiratiesessie?

Wil je samen sparren over een mogelijke opdracht, heb je een dosis inspiratie nodig of heb je een vraag? We helpen je als creative studio graag op de manier die het fijnste werkt voor jou. Een video call, fysieke afspraak, mailconversatie of telefoontje zijn allemaal goed! Interesse in een uitgebreide inspiratiesessie? Lees dan hier verder.

Weet je al wat je wil? Neem dan contact op om een offerte op te vragen! Als nieuwe klant krijg je bij ons altijd een welkomstkorting, omdat wij overtuigd zijn dat wij na de eerste succesvolle campagne samen blijven werken!

Schrijf je in voor de inspiratie updates mailing!

Ontvang enkele keren per kwartaal een innoverende inspiratie update per email met gave cases, nieuwe technieken/formaten, slimme tips en nog veel meer!