Advergame Memory game – Le Chêne

Info & formaten

Project: Le Chêne
Formaten: Interstitial, Memory Game

Projectomschrijving:
Jonge kinderen kunnen een lastige doelgroep zijn om een creatie voor te maken. Ze kunnen niet lezen, hebben een korte spanningsboog en zijn moeilijker te overtuigen dan volwassenen. Toch zijn wij de uitdaging aangegaan en hebben we een leuke, interactieve banner ontwikkeld. De interstitial is gevuld met het welbekende spelletje memory. Je wilt namelijk een zo hoog mogelijk engagement bij je doelgroep losmaken en met een mini-game hou je die aandacht lang genoeg vast.

Voor de jonge gebruikers is meteen duidelijk wat de bedoeling is en hoe deze game gespeeld moet worden. Het is heel simpel, maar dat maakt het zeker niet minder leuk. Deze advergame is schaalbaar opgemaakt waardoor hij zowel horizontaal als verticaal te spelen is.

Deze banner is onderdeel van een campagne rondom de Franse avonturenfilm ‘Le Chêne’.

Cookie instellingen

Wie optimaal van onze website gebruik wil kunnen maken moet onze cookies accepteren. Je kunt hieronder instellen wat je wel en niet wil accepteren:

Wie wil er nou niet meer van de meest interessante content? Met Analytics weten wij hoeveel bezoekers we hebben en waar de interesses liggen om je in de toekomst nog beter te helpen met juiste content.
We maken gebruik van partnertools om onze website optimaal te laten presteren in het belang van jou als bezoeker.
required
 
 
Wie lust er nou geen cookies? Zelfs je browser heeft ooit honger dus laat hem ons voeden met wat lekkers :)