We zijn dit jaar als een raket van start gegaan, zo hard dat ik helaas nu pas tijd heb voor een update. Voordeel: ik heb een keuze kunnen maken uit veel leuke cases die jullie hopelijk inspirerend zullen vinden. Zo hebben wij begin dit jaar een gave HTML5 bannerset voor Specialized x Fjällräven gemaakt en hebben we Disney blij kunnen maken met een supervette 3D DOOH en interactieve Social Video voor de nieuwe film van Buzz Lightyear.
Dslab Creative Agency of the Year 2021
Een mooie mijlpaal!
Eerder dit jaar hebben we de eer gehad uitverkozen te worden tot Weborama Creative Agency of the Year. Een erg mooie bevestiging dat we met DSlab onze creativiteit en expertise kunnen meten met de grote jongens en meiden.
Wat hebben jullie hier dan aan? Zo op het eerste gezicht misschien niks haha!
Maar als je iets verder door denkt: we blijven dezelfde down-to-earth creatiepartner waarvan je nu weet dat we awardwinning campagnes maken tegen dezelfde scherpe tarieven die we altijd al hanteren.
3D Digital Out Of Home
Een 3D Digital Out of Home is iets wat nog maar heel weinig bedrijven in Nederland doen. Een echte primeur dus! Op het City Theater in hartje Amsterdam draaide onze video een week lang, meer dan 500 keer per dag. Wij hebben de techniek hiervoor nu uitgedokterd en onder de knie. Super tof, want nu kunnen we deze dienst ook aanbieden aan al onze klanten!
Een 3D video kan namelijk voor zoveel projecten worden ingezet! Wij kunnen veel 2D materiaal omtoveren tot 3D dus aarzel niet om hier eens over te sparren en te kijken naar de mogelijkheden. Want er is meer mogelijk dan je misschien denkt.
Mogelijke toepassingen
- Product-ads waarbij het product in een 3D setting geshowd wordt
- Zelfs zonder 3d materiaal. Wij kunnen namelijk veel 2D materiaal omtoveren tot 3D
- Cast-overzicht nieuwe film of serie
- Promotie nieuwe game
- Special effects in 3D setting zoals water, vuur, rook etc.
- 3D teksten die daardoor extra opvallen
ER IS MEER…..
Interactieve social-ad?
Deze interactieve social video is een goed voorbeeld van hoe je met slechts één video, toch een toffe advertentie in elkaar zet. Bij DSlab kijken we heel specifiek per platform wat de beste opties zijn. Want tussen die miljoenen video’s die jouw doelgroep dagelijks ziet, wil je opvallen toch? Deze interactieve social video is speciaal gemaakt voor Instagram en Snapchat door in te spelen op de specifieke kenmerken van de welbekende story’s: tap voor de volgende video. De gebruiker ervaart het als een unieke interactie die zich soepel afspeelt, terwijl het achter de schermen simpelweg 2 story-video’s achter elkaar zijn. Zo halen wij het maximale uit elk platform voor jou.
Mogelijke toepassingen
- Product-ads waarbij product of dienst wordt geactiveerd bij tikken
- Film of serie waarbij verhaal verder gaat na interactie
Specialized <150 kb product-ad
Deze IAB bannerset is een mooi voorbeeld van hoe je op een visuele manier een verhaal vertelt en een product tot leven kan brengen. Teveel tekst kan al snel saai worden en niet iedere adverteerder beschikt over het juiste videomateriaal. Gelukkig kun je met foto’s en een smooth animatie al heel ver komen! Met als resultaat een prachtige product-ad die makkelijk te tweaken is naar veel verschillende producten.
En geloof je het als we zeggen dat elk van deze banners onder de 150kb is? Bij DSlab hebben wij daar zo onze trucjes voor en ben je dus altijd gegarandeerd van unieke HTML5 banners mét animatie en daarmee beweging. En zoals jullie weten: beweging valt op!
Mogelijke toepassingen
- Alle productenadvertenties, ook zeker product lijnen met meerdere producten
- Advertenties met fotomateriaal ipv videomateriaal