Wakker Dier – Koetcha

Info & formaten

Creatie voor: Wakker Dier
Project: Koetcha
Formaten: Interactive Billboard (970×250) en Interactive halfpage ad (300×600).

Opdrachtomschrijving
Captcha, maar dan met koeien. Wat krijg je dan? Koetcha! In deze campagne van Wakker Dier worden de gebruikers bewust gemaakt van het leed dat melkkoeien wordt aangedaan. 

De gebruiker moet de Koetcha oplossen door de ongezonde, magere of onverzorgde koeien te selecteren. Hierdoor leert hij ‘koekeloeren’, een woord dat Wakker Dier gebruikt om ongezonde koeien te signaleren.

In de ad wordt een afbeelding van melkkoeien opgedeeld in vakjes, de gebruiker kan één of meerdere vakjes selecteren. Het selectievakje wordt dan roze omringt. Wanneer de juiste vakjes zijn geselecteerd krijgt de gebruiker een melding met hierin nog meer informatie over de campagne.

Het is een interactieve en unieke advertentie die nog niet eerder is gezien. Super origineel dus!

Wil jij ook zo’n interactieve set? Neem dan met ons contact op!

Bosse Zaal account manager bij creatief bureau DSlab

Bosse Zaal
Product expert & Account Manager

Brainstorm of inspiratiesessie?

Wil je samen sparren over een mogelijke opdracht, heb je een dosis inspiratie nodig of heb je een vraag? We helpen je als creatief bureau graag op de manier die het fijnste werkt voor jou. Een video call, fysieke afspraak, mailconversatie of telefoontje zijn allemaal goed! Interesse in een uitgebreide inspiratiesessie? Lees dan hier verder.

Weet je al wat je wil? Neem dan contact op om een offerte op te vragen! Als nieuwe klant krijg je bij ons altijd een welkomstkorting, omdat wij overtuigd zijn dat wij na de eerste succesvolle campagne samen blijven werken!

Schrijf je in voor de inspiratie updates mailing!

Ontvang enkele keren per kwartaal een innoverende inspiratie update per email met gave cases, nieuwe technieken/formaten, slimme tips en nog veel meer!