Info & formaten
Creatie voor: Wakker Dier
Project: Koetcha
Formaten: Interactive Billboard (970×250) en Interactive halfpage ad (300×600).
Opdrachtomschrijving
Captcha, maar dan met koeien. Wat krijg je dan? Koetcha! In deze campagne van Wakker Dier worden de gebruikers bewust gemaakt van het leed dat melkkoeien wordt aangedaan.
De gebruiker moet de Koetcha oplossen door de ongezonde, magere of onverzorgde koeien te selecteren. Hierdoor leert hij ‘koekeloeren’, een woord dat Wakker Dier gebruikt om ongezonde koeien te signaleren.
In de ad wordt een afbeelding van melkkoeien opgedeeld in vakjes, de gebruiker kan één of meerdere vakjes selecteren. Het selectievakje wordt dan roze omringt. Wanneer de juiste vakjes zijn geselecteerd krijgt de gebruiker een melding met hierin nog meer informatie over de campagne.
Het is een interactieve en unieke advertentie die nog niet eerder is gezien. Super origineel dus!
Wil jij ook zo’n interactieve set? Neem dan met ons contact op!