Info & formaten
Creatie voor: National Geographic
Project: Adventure Brand Campaign
Formaten: Rich Media, Cross Device Takeover, Rectangle, Halfpage Ad
Opdrachtomschrijving:
In de weekenden gaan kijkers van National Geographic van de extreme hitte naar de extreme kou met de series Primal Survivor en Alaska. Parallel aan elkaar hebben wij creaties voor beide series mogen ontwikkelen, waarbij het contrast van de weersomstandigheden opgezocht werd.
Wie de jungle (of Burgers Bush mag natuurlijk ook 🙂) heeft opgezocht kent het wel: de lens van de camera beslaat, of je bril beslaat. Daarom hebben we voor de serie van Primal Survivor gewerkt met het effect van condens die plaats maakt voor de pakkende video intro van de serie.
Voor de extreme kou komen we binnen met een ijsbreker. Letterlijk en figuurlijk! Deze banner knalt binnen in je scherm en maakt plaats voor videobeelden en het keyart van de serie. Alles toegepast op verschillende formaten voor zowel desktop als mobiel, te denken aan een Half Page Ad (300×600), Rectangle (320×250), Mobile Halfpage Ad (320×240) en een schaalbare Cross Device Takeover voor de Telegraaf die inzetbaar is op alle resoluties!