Info & formaten
Creatie voor: MGA
Project: NaNaNa Oktober 2022
Formaten: Page Takeover, Halfpage Ad, Billboard
Opdrachtomschrijving:
Voor het populaire NaNaNa speelgoed van MGA hebben we een interactieve Rich Media bannerset op mogen maken. In deze campagne is veel focus gelegd op interactiviteit en spanningsopbouw. De doelgroep kan twee verschillende producten unboxen. Doordat de creatie start met gesloten producten wordt nieuwsgierigheid gewekt bij de gebruiker waardoor zij sneller de interactie aan zullen gaan.
De opbouw van deze banner bestaat uit veel verschillende lagen en keuze mogelijkheden. Op de eerste slide kan de gebruiken een keuze maken uit twee product-categorieën. Vervolgens kan er per categorie weer tussen twee items gekozen worden.
Wanneer de rugzak geselecteerd wordt kan er gekozen worden tussen een paarse en roze variant. Hierna klapt het product open en wordt de inhoud onthuld.
Bij keuze voor de ballon is het een echte verrassing welke pop eruit zal komen. Aan de buitenkant zijn ze namelijk identiek maar de inhoud verschilt.
Nadat een van de pakjes opgemaakt is kan er zelfs nog op de ‘Speel nog een keer!’ knop gedrukt worden, hierdoor kan het spel steeds weer opnieuw gespeeld worden. Het is dus niet alleen een creatieve bannerset, maar tegelijk ook een leuk unboxing spel voor jonge kinderen. Ze maken op een speelse manier kennis met verschillende NaNaNa producten.
Wil jij ook zo’n toffe en interactive bannerset? Neem dan met ons contact op!