Info & formaten
Creatie voor: Marktplaats
Project: Mobility
Formaten: APTO, IAB Rich Media bannerset, Interscroller
Opdrachtomschrijving
Hier zie je een succesvolle campagne met de allerhoogste CTR rate van Maart 2024! Samen met Marktplaats ontwikkelden we een brede set aan Rich Media banners, inclusief APTO, interscroller en video ads.
Er is gewerkt in twee fases, waarin in de eerste fase gebruik is gemaakt van video en in fase twee statische afbeeldingen zijn ingezet. Van elk formaat zijn verschillende varianten opgemaakt met elk nét een andere inhoud. De banners openen, afhankelijk van de fase, met een video of zoom-effect op de afbeelding. Door middel van een leuke animatie komen de verschillende teksten in beeld voor extra toelichting op het beeld.
Een leuke extra is de video in de APTO, wanneer deze op ‘play’ wordt gezet in het billboard speelt hij zich over de content van de website af. Dat valt goed op! (En video’s die op klik worden geïnstantieerd mogen buiten de bestandsgrootte limiet vallen, daardoor blijft de kwaliteit hoog!)
Omdat we de banners zo hebben ingericht dat ze makkelijk hergebruikt kunnen worden, waren de doorvertalingen zo gemaakt. Dit zorgt voor een efficiënte werkwijze waarmee veel tijd wordt bespaard!
Wil jij ook zo’n mooie Rich Media bannerset? Neem dan met ons contact op!