Hoppenbrouwers – Employer Branding 2023

Info & formaten

Creatie voor: Hoppenbrouwers
Projec Employer branding
Formaten: Mobile interstitial, Fullpage InApp, Swipecube, multiple versions

Opdrachtomschrijving
Voor Hoppenbrouwers mochten we deze werving campagne maken. Maak de switch en ‘hop on!’. We hebben de boodschap van de knop omzetten letterlijk uitgewerkt door een knop toe te voegen en deze op een speelse manier te animeren. Er zijn twee versies gemaakt waardoor de ad altijd aanspreekt bij de gewenste doelgroep.

In de versie voor de oudere doelgroep nodigt Hoppenbrouwers je uit om een koffietje te drinken, voor de jongeren is dat een cola. Wanneer er meerdere versies van een zelfde soort banner worden ingezet, moet er goed voor worden gemaakt dat ze niet té veel op elkaar gaan lijken. Anders heb je kans dat je doelgroep er als het ware blind voor wordt. Hier hebben wij bij deze campagne voor gezorgd door te spelen met 2 duidelijk verschillende kleuren zodat de banner er steeds uit blijft springen.

Wil jij ook zo’n kleurrijke campagne? Neem dan met ons contact op!

Bosse Zaal account manager bij creatief bureau DSlab

Bosse Zaal
Product expert & Account Manager

Brainstorm of inspiratiesessie?

Wil je samen sparren over een mogelijke opdracht, heb je een dosis inspiratie nodig of heb je een vraag? We helpen je als creatief bureau graag op de manier die het fijnste werkt voor jou. Een video call, fysieke afspraak, mailconversatie of telefoontje zijn allemaal goed! Interesse in een uitgebreide inspiratiesessie? Lees dan hier verder.

Weet je al wat je wil? Neem dan contact op om een offerte op te vragen! Als nieuwe klant krijg je bij ons altijd een welkomstkorting, omdat wij overtuigd zijn dat wij na de eerste succesvolle campagne samen blijven werken!

Schrijf je in voor de inspiratie updates mailing!

Ontvang enkele keren per kwartaal een innoverende inspiratie update per email met gave cases, nieuwe technieken/formaten, slimme tips en nog veel meer!