Info & formaten
Creatie voor: Essent
Project: Emobility
Formaten: APTO, Advergame
Opdrachtomschrijving
Het is tijd om bekende advertentielandschap nieuw leven in te blazen met deze interactie HPTO. Voor Essent mochten wij een gave Page Takeover opmaken met hierin een vernieuwende advergame die doorloopt over beide skins.
We hebben het namelijk over een doolhof, te besturen met de opvallende knoppen linksonder. Navigeer het Essent busje naar de laadpaal voordat je batterij leeg is. Onderweg heb je de mogelijkheid om Essent laadpasjes te pakken waarmee je je batterij een extra boost geeft.
In deze advergame komen verschillende elementen samen: Ten eerste is het een leuke en opvallende game die voor zowel jong en oud interessant is. Ondanks de eenvoud blijft een doolhof altijd uitdagend en leuk om te spelen.
Naast dat het een leuk spelelement bevat, brengt deze HPTO ook echt een verhaal over. Namelijk dat je met de Essent pas, je auto snel en gemakkelijk oplaadt, waardoor je zo weer verder kunt rijden. Ook speelt het in op de frustratie van elektrische auto-gebruikers, namelijk dat het opladen af en toe wel een zoektocht kan zijn. Maar uiteraard bieden we aan het einde, een mooie oplossing.
Wil jij ook zo’n interactie advergame? Neem dan met ons contact op!