Info & formaten
Creatie voor: Disney+
Project: The Book of Boba Fett
Formaten: DOOH, Social videos, Companion banners, Page Takeover, Cross Device Takeover, IAB Bannerset (Amazon)
Opdrachtomschrijving:
We hebben ze allemaal wel eens gezien onderweg; al vanaf honderden meters afstand, zo’n XXL scherm langs de snelweg. Dus extra gaaf als hier een opvallende campagne op getoond wordt die via meerdere kanalen ingezet is. Dat was ook het geval voor de nieuwe serie van Disney+ – The Book of Boba Fett. Belangrijk bij het werken met Digital Out Of Home is dat het verkeer niet afgeleid wordt. Maar met minimale animaties weten we toch de aandacht te trekken van de kijker, de subtiele animatie van het logo, en het key-artwork van de characters uit de serie. Heb jij deze campagne gezien onderweg?
De kracht van deze campagne zit in de herkenbaarheid door de herhaling en vertaling van het concept naar andere creatives/advertanties als social video’s, Homepage Takeovers voor Spotify en NU.nl, banners voor Amazon, Google banners en nog veel meer.