Info & formaten
Creatie voor: Disney
Project: Avatar – The Way of Water
Formaten: Video Page Takeover, Video Rich Media, Multiple Digital Out of Home Video’s, Pathé Uberbanner, Framescroller
Projectomschrijving:
We konden er met zijn allen niet omheen, de nieuwe Avatar film was overal! 10 jaar na het uitkomen van deel 1, is Avatar: The Way of Water, eindelijk hier.
Niet alleen voor de film zelf, maar ook voor de campagne is flink uitgepakt. Wij hebben een grote set aan banners- en videocreaties op mogen maken om het grote publiek naar de bioscoop te trekken!
Een van de campagne onderdelen is de Page Takeover, deze opent met een prachtige video-intro. De beelden die hierin te zien zijn, geven de kijker een mooie indruk van hoe de film en het verhaal eruit zien. In de eindkaart is een slider ingebouwd waar de gebruiker doorheen kan bladeren om verschillende stills te bekijken. Een leuke manier om net wat extra interactiviteit toe te voegen.
Ook in de andere Rich Media en DOOH formaten hebben we gebruikt gemaakt van deze adembenemende video-intro.
Een ander formaat is de Interscroller, een formaat dat niet heel vaak voorbij komt maar wel hartstikke leuk is om te gebruiken. De animatie op de karakters en achtergrond wordt getriggerd door het scrollen van de gebruiker wat zorgt voor een bijzondere creatie waarmee zeker de aandacht wordt getrokken.
Wil jij ook zo’n prachtige campagne? Neem dan met ons contact op!