Disney – A Haunting in Venice

Info & formaten

Creatie voor: Disney
Project: A haunting in Venice
Formaten: DOOH, Rich media, HPA, IAB Bannerset

Opdrachtomschrijving
“Hercule Poirot, met pensioen in Venetië, wordt betrokken bij een moordzaak na een seance, waarbij zijn rustige leven verstoord wordt door een duistere wereld van schaduwen en geheimen.”

Aan ons de taak om deze nieuwe bioscoopfilm onder de aandacht te brengen.  Dat hebben wij gedaan middels een reeks digitale formaten, waaronder Digital Out of Home (single en Twin screens), IAB Bannerset en Video Halfpage Ad. Dit zorgt voor een veelzijdige benadering om de liefhebbers van deze  Murder Mystery films aan te spreken.

Via de verschillende DOOH formaten vertellen we een echt verhaal. Door de verschillende karakters te introduceren met spannende beelden en ondersteunende teksten, wordt je als voorbijganger al snel nieuwsgierig.

In de IAB-banners zijn geanimeerde licht/bliksem effecten aan toegevoegd wat de spanning goed overbrengt. Daarnaast zorgt het sepia effect ook voor een historisch effect wat ook weer een terugkerend aspect uit de film is. Dit bereikt met behulp van CSS-filters

Wil jij ook zo’n uitgebreide campagne? Neem dan met ons contact op!

Bosse Zaal account manager bij creatief bureau DSlab

Bosse Zaal
Product expert & Account Manager

Brainstorm of inspiratiesessie?

Wil je samen sparren over een mogelijke opdracht, heb je een dosis inspiratie nodig of heb je een vraag? We helpen je als creatief bureau graag op de manier die het fijnste werkt voor jou. Een video call, fysieke afspraak, mailconversatie of telefoontje zijn allemaal goed! Interesse in een uitgebreide inspiratiesessie? Lees dan hier verder.

Weet je al wat je wil? Neem dan contact op om een offerte op te vragen! Als nieuwe klant krijg je bij ons altijd een welkomstkorting, omdat wij overtuigd zijn dat wij na de eerste succesvolle campagne samen blijven werken!

Schrijf je in voor de inspiratie updates mailing!

Ontvang enkele keren per kwartaal een innoverende inspiratie update per email met gave cases, nieuwe technieken/formaten, slimme tips en nog veel meer!