Info & formaten
Creatie voor: Disney
Project: A haunting in Venice
Formaten: DOOH, Rich media, HPA, IAB Bannerset
Opdrachtomschrijving
“Hercule Poirot, met pensioen in Venetië, wordt betrokken bij een moordzaak na een seance, waarbij zijn rustige leven verstoord wordt door een duistere wereld van schaduwen en geheimen.”
Aan ons de taak om deze nieuwe bioscoopfilm onder de aandacht te brengen. Dat hebben wij gedaan middels een reeks digitale formaten, waaronder Digital Out of Home (single en Twin screens), IAB Bannerset en Video Halfpage Ad. Dit zorgt voor een veelzijdige benadering om de liefhebbers van deze Murder Mystery films aan te spreken.
Via de verschillende DOOH formaten vertellen we een echt verhaal. Door de verschillende karakters te introduceren met spannende beelden en ondersteunende teksten, wordt je als voorbijganger al snel nieuwsgierig.
In de IAB-banners zijn geanimeerde licht/bliksem effecten aan toegevoegd wat de spanning goed overbrengt. Daarnaast zorgt het sepia effect ook voor een historisch effect wat ook weer een terugkerend aspect uit de film is. Dit bereikt met behulp van CSS-filters
Wil jij ook zo’n uitgebreide campagne? Neem dan met ons contact op!