• Van 22 december t/m 28 december zijn wij gesloten i.v.m. de feestdagen

    Disney – A Haunting in Venice

    Info & formaten

    Creatie voor: Disney
    Project: A haunting in Venice
    Formaten: DOOH, Rich media, HPA, IAB Bannerset

    Opdrachtomschrijving
    “Hercule Poirot, met pensioen in Venetië, wordt betrokken bij een moordzaak na een seance, waarbij zijn rustige leven verstoord wordt door een duistere wereld van schaduwen en geheimen.”

    Aan ons de taak om deze nieuwe bioscoopfilm onder de aandacht te brengen.  Dat hebben wij gedaan middels een reeks digitale formaten, waaronder Digital Out of Home (single en Twin screens), IAB Bannerset en Video Halfpage Ad. Dit zorgt voor een veelzijdige benadering om de liefhebbers van deze  Murder Mystery films aan te spreken.

    Via de verschillende DOOH formaten vertellen we een echt verhaal. Door de verschillende karakters te introduceren met spannende beelden en ondersteunende teksten, wordt je als voorbijganger al snel nieuwsgierig.

    In de IAB-banners zijn geanimeerde licht/bliksem effecten aan toegevoegd wat de spanning goed overbrengt. Daarnaast zorgt het sepia effect ook voor een historisch effect wat ook weer een terugkerend aspect uit de film is. Dit bereikt met behulp van CSS-filters

    Wil jij ook zo’n uitgebreide campagne? Neem dan met ons contact op!

    Linda Mellink
    Digital Creative Manager
    085 303 7178 / contact@dslab.nl

    Nieuwsgierig wat we voor jou kunnen betekenen?

    Wil je samen sparren over een mogelijke opdracht, heb je een dosis inspiratie nodig of heb je een vraag? We helpen je graag op de manier die het fijnste werkt voor jou. Een video call, fysieke afspraak, mailconversatie of telefoontje zijn allemaal goed.

    Weet je al wat je wil? Neem dan contact op om een offerte op te vragen. Als nieuwe klant krijg je bij ons altijd een welkomstkorting, omdat wij overtuigd zijn dat wij na de eerste succesvolle campagne samen blijven werken!

    Schrijf je in voor de inspiratie updates mailing!

    Ontvang enkele keren per kwartaal een innoverende inspiratie update per email met gave cases, nieuwe technieken/formaten, slimme tips en nog veel meer!