Info & formaten
Creatie voor: De Nieuwe Zaak
Project: Bouwmaat Q1
Formaten: Rich Media, Advergame
Opdrachtomschrijving
Bouwmaat is een groothandel in bouwmaterialen, je kunt er terecht voor alles wat je nodig hebt. Om het vinden van een Bouwmaat bij jou in de buurt, makkelijker én leuker te maken ontwikkelden wij twee interactieve Rich Media banners.
De eerste variant is in de vorm van een quiz, hiermee informeer je de gebruiker op een speelse manier. Door teksten op te delen in een quiz, kun je meer tekst kwijt in een kleinere banner. Daarnaast zorgt het interactieve onderdeel voor een hogere betrokkenheid! Win-win dus.
De tweede variant is een vernieuwende advergame waarin de gebruiker een doolhof op moet lossen. Met de slogan ‘Vind jouw Bouwmaat’, is het een compleet plaatje. Doolhof is een bekend spelletje en iedereen begrijpt binnen een paar seconden wat de bedoeling is, dat maakt een advergame zoals deze zo succesvol!
Wil jij ook zulke interactieve Rich Media banners? Neem dan met ons contact op!