Info & formaten
Creatie voor: DAF
Project: Lancering nieuwe voertuigen – Fase 1 – Awareness
Formaten: IAB Bannerset, Rich Media, Social video’s
Opdrachtomschrijving
We hebben voor DAF de handen flink uit de mouwen mogen steken. Dit project bestaat uit 3 fases waarbij elke fase een ander concept nodig had, deze hebben we dan ook opgesplitst in drie versies: awareness, consideration en action. We zullen hierbij dan ook alleen de Awarenes banners toelichten, maar klik hier gerust verder voor de consideration of klik hier voor de action banner
Buiten dat we deze in 3 fases hebben opgedeeld hebben we ze ook opgesplitst in verschillende producten van DAF zodat we een zo’n effectief mogelijk bereik hadden. Zo is het ene project gericht op constructie en de andere op gemeente.
We hebben een mooi aanbod aan IAB banners en social video’s opgemaakt. Het zijn Bij deze awareness varianten zijn we gestart met een video intro waarbij de koplampen van de truck prominent naar voren komen om de aandacht te trekken, waarna het eindbeeld in beeld komt waarbij je de verschillende trucks kan bekijken door er met je muis overheen te bewegen. Voor zij die geen interactie uitvoeren krijgen een automatische animatie te zien. Voor de social videos hebben we hetzelfde concept gebruikt alleen dan met de automatische animatie op het eind overlopend in een sterk eindbeeld.
Met de IAB Social combi bereiken we een breed publiek op alle devices van PC tot telefoon. Ook hebben we de IAB banners naar 8 verschillende talen vertaald waarvan voor de Turkse banners zelfs een vertaling naar animated GIF.
Wil jij ook zo’n uitgebreid impactvol project? Neem dan met ons contact op!