Info & formaten
Creatie voor: Cora
Project: Cora App
Formaten: IAB banners, Social Videos, Dooh, Narrow casting
Opdrachtomschrijving
Cora is een Belgische hypermarktketen met een groot assortiment aan food en non-food producten. De nieuwste ontwikkeling van deze supermarkt is de eigen Cora App. Hiermee profiteren klanten van veel verschillende voordelen.
Voor deze campagne hebben we een aantal mooie creaties uitgewerkt. De video’s en banners openen met een kleurrijke explosie waarbij de smartphone in beeld zweeft. Een mooie aandachtstrekker om de creatie mee te starten.
Hierna verschijnen een voor een de voordelen in beeld, ondersteund door een bijpassend icoontje. In de IAB formaten wordt er in elke banner op één voordeel gefocust om zo binnen de 15 seconden animatietijd te blijven. Voor elk voordeel is een losse set opgemaakt.
Alle uitwerkingen zijn opgemaakt in zowel Frans als Nederlands om ze zo in heel België te kunnen vertonen.
Wil jij ook zo’n complete campagne? Neem dan met ons contact op!