Info & formaten
Creatie voor: Hoppenbrouwers
Projec Employer branding
Formaten: Mobile interstitial, Fullpage InApp, Swipecube, multiple versions
Opdrachtomschrijving
Voor Hoppenbrouwers mochten we deze werving campagne maken. Maak de switch en ‘hop on!’. We hebben de boodschap van de knop omzetten letterlijk uitgewerkt door een knop toe te voegen en deze op een speelse manier te animeren. Er zijn twee versies gemaakt waardoor de ad altijd aanspreekt bij de gewenste doelgroep.
In de versie voor de oudere doelgroep nodigt Hoppenbrouwers je uit om een koffietje te drinken, voor de jongeren is dat een cola. Wanneer er meerdere versies van een zelfde soort banner worden ingezet, moet er goed voor worden gemaakt dat ze niet té veel op elkaar gaan lijken. Anders heb je kans dat je doelgroep er als het ware blind voor wordt. Hier hebben wij bij deze campagne voor gezorgd door te spelen met 2 duidelijk verschillende kleuren zodat de banner er steeds uit blijft springen.
Wil jij ook zo’n kleurrijke campagne? Neem dan met ons contact op!