Info & formaten
Creatie voor: Disney
Project: Elemental
Formaten: Rich Media bannerset (300×600 halfpage ad, 970×250 billboard banners, 300×250 rectangle banner) – multiple versions, video Page Takeover, IAB bannerset – waaronder leaderboard (728×90), Intersitial skinned video, TikTok Story Selection, Social Video (rectangle 1×1, horizontal 16×9, portrait 9×16) – multuple versions, static social creatives, animated still Digital Out Of Home, video Digital Out Of Home, influencer event Digital Our Of Home, Pathé Uberbanner static
Opdrachtomschrijving
Elemental is een van Disney’s nieuwste animatiefilms die volledig in het teken staan van de vier elementen: Vuur, Aarde, Water en Lucht. Voor de release van deze prachtige film gingen wij een gigantisch groot project aan met heel veel verschillende uitingen.
Te beginnen bij twee sets Rich Media banners, aangepast op het weer. De eerste versie speciaal ontwikkeld voor een hittegolf met veel vuur en hitte, de tweede variant voor regenbuien, met water en koele kleuren. De banners zijn gevuld met beeldmateriaal dat hierbij past. In de kleinere formaten hebben we de spot verstopt onder een play-button. Zo is er ook hier ruimte voor zowel artwork als spot.
Naast deze weer-afhankelijke banners hebben we ook een grote set aan algemene creaties opgemaakt. Hierin zie je duidelijk de splitsing tussen warm en koud, dit kleurencontrast in combinatie met het kleurrijke logo zorgen voor een opvallende set.
Ook zijn er verschillende videoformaten opgemaakt waaronder Digital Out of Home en social video’s. Hierin is gebruik gemaakt van verschillend video- en animatiemateriaal welke we waar nodig zo hebben geanimeerd dat ze naadloos doorlopen in een loop.
Wil jij ook zo’n kleurrijke set? Neem dan met ons contact op!