Info & formaten
Creatie voor: Disney+
Project: Avatar Way of the Water
Formaten: APTO, HPA, Billboard, Rich Media, IAB banners, DOOH, Social Video’s
Opdrachtomschrijving
Na een succesvolle campagne opgezet te hebben voor de filmrelease van Avatar Way of the Water, mochten we nu ook uitpakken voor de streaming release op Disney+.
We hebben voor deze release op Disney+ gebruik kunnen maken van de voorgaande bioscoop release banners, de video intro bleek namelijk erg pakkend en goed te presteren bij de Rich media banners. Het eindbeeld was wel verschillend waardoor we deze tot leven hebben gebracht vanuit het statische keyart. Deze hebben we uiteraard DSlab style ontleed en wat extra diepte megegeven gecombineerd met een subtiele animatie.
Ook voor de social media, mobile takeovers en DOOH formaten hebben we dit key-art op deze manier tot leven gewekt.
Met de extra additie van veel mobiele formaten weten we de doelgroep ook te bereiken op mobiel, wat bij deze campagne natuurlijk extra belangrijk is gezien de Disney+ app ook hier op te openen is.
Wil jij ook zo’n sterke campagne? Neem dan met ons contact op!