Cora – App

Info & formaten

Creatie voor: Cora
Project: Cora App
Formaten:  IAB banners, Social Videos, Dooh, Narrow casting

Opdrachtomschrijving
Cora is een Belgische hypermarktketen met een groot assortiment aan food en non-food producten. De nieuwste ontwikkeling van deze supermarkt is de eigen Cora App. Hiermee profiteren klanten van veel verschillende voordelen.

Voor deze campagne hebben we een aantal mooie creaties uitgewerkt. De video’s en banners openen met een kleurrijke explosie waarbij de smartphone in beeld zweeft. Een mooie aandachtstrekker om de creatie mee te starten.

Hierna verschijnen een voor een de voordelen in beeld, ondersteund door een bijpassend icoontje. In de IAB formaten wordt er in elke banner op één voordeel gefocust om zo binnen de 15 seconden animatietijd te blijven. Voor elk voordeel is een losse set opgemaakt.

Alle uitwerkingen zijn opgemaakt in zowel Frans als Nederlands om ze zo in heel België te kunnen vertonen.

Wil jij ook zo’n complete campagne? Neem dan met ons contact op!

Linda Mellink
Digital Creative Manager

Brainstorm of inspiratiesessie?

Wil je samen sparren over een mogelijke opdracht, heb je een dosis inspiratie nodig of heb je een vraag? We helpen je als creative studio graag op de manier die het fijnste werkt voor jou. Een video call, fysieke afspraak, mailconversatie of telefoontje zijn allemaal goed! Interesse in een uitgebreide inspiratiesessie? Lees dan hier verder.

Weet je al wat je wil? Neem dan contact op om een offerte op te vragen! Als nieuwe partner krijg je bij ons altijd een welkomstkorting, omdat wij overtuigd zijn dat wij na de eerste succesvolle campagne samen blijven werken!

Schrijf je in voor de inspiratie updates mailing!

Ontvang enkele keren per kwartaal een innoverende inspiratie update per email met gave cases, nieuwe technieken/formaten, slimme tips en nog veel meer!