De Nieuwe Zaak – Bouwmaat

Info & formaten

Creatie voor: De Nieuwe Zaak
Project: Bouwmaat Q1
Formaten:  Rich Media, Advergame

Opdrachtomschrijving
Bouwmaat is een groothandel in bouwmaterialen, je kunt er terecht voor alles wat je nodig hebt. Om het vinden van een Bouwmaat bij jou in de buurt, makkelijker én leuker te maken ontwikkelden wij twee interactieve Rich Media banners.

De eerste variant is in de vorm van een quiz, hiermee informeer je de gebruiker op een speelse manier. Door teksten op te delen in een quiz, kun je meer tekst kwijt in een kleinere banner. Daarnaast zorgt het interactieve onderdeel voor een hogere betrokkenheid! Win-win dus.

De tweede variant is een vernieuwende advergame waarin de gebruiker een doolhof op moet lossen. Met de slogan ‘Vind jouw Bouwmaat’, is het een compleet plaatje. Doolhof is een bekend spelletje en iedereen begrijpt binnen een paar seconden wat de bedoeling is, dat maakt een advergame zoals deze zo succesvol!

Wil jij ook zulke interactieve Rich Media banners? Neem dan met ons contact op!

Linda Mellink
Digital Creative Manager

Brainstorm of inspiratiesessie?

Wil je samen sparren over een mogelijke opdracht, heb je een dosis inspiratie nodig of heb je een vraag? We helpen je als creative studio graag op de manier die het fijnste werkt voor jou. Een video call, fysieke afspraak, mailconversatie of telefoontje zijn allemaal goed! Interesse in een uitgebreide inspiratiesessie? Lees dan hier verder.

Weet je al wat je wil? Neem dan contact op om een offerte op te vragen! Als nieuwe partner krijg je bij ons altijd een welkomstkorting, omdat wij overtuigd zijn dat wij na de eerste succesvolle campagne samen blijven werken!

Schrijf je in voor de inspiratie updates mailing!

Ontvang enkele keren per kwartaal een innoverende inspiratie update per email met gave cases, nieuwe technieken/formaten, slimme tips en nog veel meer!