Lidl – AchtertuinMini’s

Info & formaten

Creatie voor: Lidl
Project: AchtertuinMini’s
Formaten: Rich Media interactieve HPTO

Opdrachtomschrijving
In samenwerking met Lidl hebben we deze award-winning HPTO met Advergame ontwikkeld waarin de gebruiker op zoek moet naar alle AchtertuinMini’s. 

Het beeld opent met een vrolijke intro video, hierbij wordt de gebruiker aangespoord om het geluid aan te zetten. De opvallende animatie en knop maken dit duidelijk. Na de introspot verschijnt er een korte uitleg van het spelletje in beeld waarna direct gespeeld kan worden. Door met de muis door te tuin heen te navigeren kunnen alle bewegende beestjes worden aangeklikt. 

Als er in totaal 10 beestjes verzameld zijn, is het spelletje uit. Het eindigt met een vrolijke afsluiting waarbij alle mini’s nog eens groot in beeld komen met gekleurde confetti erbij.

Deze Advergame vormt een ware beleving voor jong en oud. Je zou het bijna geen Advergame meer kunnen noemen, deze creatie is gewoon een échte videogame! 

Wil jij ook zo’n toffe Advergame? Neem dan met ons contact op!

Linda Mellink
Digital Creative Manager

Brainstorm of inspiratiesessie?

Wil je samen sparren over een mogelijke opdracht, heb je een dosis inspiratie nodig of heb je een vraag? We helpen je als creative studio graag op de manier die het fijnste werkt voor jou. Een video call, fysieke afspraak, mailconversatie of telefoontje zijn allemaal goed! Interesse in een uitgebreide inspiratiesessie? Lees dan hier verder.

Weet je al wat je wil? Neem dan contact op om een offerte op te vragen! Als nieuwe partner krijg je bij ons altijd een welkomstkorting, omdat wij overtuigd zijn dat wij na de eerste succesvolle campagne samen blijven werken!

Schrijf je in voor de inspiratie updates mailing!

Ontvang enkele keren per kwartaal een innoverende inspiratie update per email met gave cases, nieuwe technieken/formaten, slimme tips en nog veel meer!