Info & formaten
Creatie voor: Lidl
Project: AchtertuinMini’s
Formaten: Rich Media interactieve HPTO
Opdrachtomschrijving
In samenwerking met Lidl hebben we deze award-winning HPTO met Advergame ontwikkeld waarin de gebruiker op zoek moet naar alle AchtertuinMini’s.
Het beeld opent met een vrolijke intro video, hierbij wordt de gebruiker aangespoord om het geluid aan te zetten. De opvallende animatie en knop maken dit duidelijk. Na de introspot verschijnt er een korte uitleg van het spelletje in beeld waarna direct gespeeld kan worden. Door met de muis door te tuin heen te navigeren kunnen alle bewegende beestjes worden aangeklikt.
Als er in totaal 10 beestjes verzameld zijn, is het spelletje uit. Het eindigt met een vrolijke afsluiting waarbij alle mini’s nog eens groot in beeld komen met gekleurde confetti erbij.
Deze Advergame vormt een ware beleving voor jong en oud. Je zou het bijna geen Advergame meer kunnen noemen, deze creatie is gewoon een échte videogame!
Wil jij ook zo’n toffe Advergame? Neem dan met ons contact op!