Info & formaten
Creatie voor: Hoppenbrouwers
Project: Employer branding
Formaten: Rich Media, HPTO, Interstitial
Opdrachtomschrijving
Personeel vinden… Het is niet makkelijk in deze tijd, overal zijn ze op zoek naar nieuwe werknemers en overal kom je advertenties tegen. Daarom is het belangrijk dat je goed opvalt én dat je jouw potentiële werknemers op de juiste manier aanspreekt.
Een van die manieren is door een conversation in te zetten in jouw digitale banners. Via deze techniek leer je de gebruiker beter kennen en kun je persoonlijk inspelen op hun wensen en voorkeuren. En persoonlijkheid is key als het om adverteren gaat!
Voor de Employer Branding campagne van Hoppenbrouwers bouwde wij zo’n conversation. Om het nog persoonlijker te maken hebben we deze techniek in twee varianten ontwikkeld, een voor werkende volwassen en een voor leerlingen/studenten. De chat hebben we volledig opgemaakt in de huisstijl van de klant, net zoals de rest van de creatie. Zo sluit alles perfect bij elkaar aan en is het complete en zeer opvallende campagne geworden!
Wil jij ook zo’n bannerset met conversation? Neem dan met ons contact op!