MGA – NaNaNa Oktober 2022

Info & formaten

Creatie voor: MGA
Project: NaNaNa Oktober 2022
Formaten: Page Takeover, Halfpage Ad, Billboard

Opdrachtomschrijving:
Voor het populaire NaNaNa speelgoed van MGA hebben we een interactieve Rich Media bannerset op mogen maken. In deze campagne is veel focus gelegd op interactiviteit en spanningsopbouw. De doelgroep kan twee verschillende producten unboxen. Doordat de creatie start met gesloten producten wordt nieuwsgierigheid gewekt bij de gebruiker waardoor zij sneller de interactie aan zullen gaan.

De opbouw van deze banner bestaat uit veel verschillende lagen en keuze mogelijkheden. Op de eerste slide kan de gebruiken een keuze maken uit twee product-categorieën. Vervolgens kan er per categorie weer tussen twee items gekozen worden.

Wanneer de rugzak geselecteerd wordt kan er gekozen worden tussen een paarse en roze variant. Hierna klapt het product open en wordt de inhoud onthuld.

Bij keuze voor de ballon is het een echte verrassing welke pop eruit zal komen. Aan de buitenkant zijn ze namelijk identiek maar de inhoud verschilt.

Nadat een van de pakjes opgemaakt is kan er zelfs nog op de  ‘Speel nog een keer!’ knop gedrukt worden, hierdoor kan het spel steeds weer opnieuw gespeeld worden. Het is dus niet alleen een creatieve bannerset, maar tegelijk ook een leuk unboxing spel voor jonge kinderen. Ze maken op een speelse manier kennis met verschillende NaNaNa producten.

Wil jij ook zo’n toffe en interactive bannerset? Neem dan met ons contact op!

Linda Mellink
Digital Creative Manager

Brainstorm of inspiratiesessie?

Wil je samen sparren over een mogelijke opdracht, heb je een dosis inspiratie nodig of heb je een vraag? We helpen je als creative studio graag op de manier die het fijnste werkt voor jou. Een video call, fysieke afspraak, mailconversatie of telefoontje zijn allemaal goed! Interesse in een uitgebreide inspiratiesessie? Lees dan hier verder.

Weet je al wat je wil? Neem dan contact op om een offerte op te vragen! Als nieuwe partner krijg je bij ons altijd een welkomstkorting, omdat wij overtuigd zijn dat wij na de eerste succesvolle campagne samen blijven werken!

Schrijf je in voor de inspiratie updates mailing!

Ontvang enkele keren per kwartaal een innoverende inspiratie update per email met gave cases, nieuwe technieken/formaten, slimme tips en nog veel meer!