Univé – Rookmelders

Info & formaten

Creatie voor: Univé
Project: Rookmelders
Formaten: Video Page Takeover

Opdrachtomschrijving:
Vanaf 1 juli is het verplicht om elke verdieping in je woonhuis te voorzien van een rookmelder. Univé speelde daar goed op in met deze rookmelder-actie. Om deze actie onder de aandacht te brengen, hebben wij deze opvallende HPTO ontwikkeld.

De Page Takeover opent met groot vuur, welke de witte voorgrond als het ware wegbrandt. Dit effect trekt meteen de aandacht van het publiek en maakt daarnaast ook direct duidelijk waar de campagne over gaat.
Nadat de voorgrond volledig is weggebrand kom je uit op de eindkaart, in de herkenbare groene Univé kleur. Aan beide kanten van de HPTO is een grote rookmelder te zien waarbij de lampjes gaan branden wanneer er met de muis overheen wordt gehoverd. De achtergrond smeuld nog wat na, te zien aan de rook die soms nog voorbij komt.

Met de grote headers in zowel de linker- als rechterskin is de boodschap niet te missen, heb jij je rookmelders al in huis?

Linda Mellink
Digital Creative Manager

Brainstorm of inspiratiesessie?

Wil je samen sparren over een mogelijke opdracht, heb je een dosis inspiratie nodig of heb je een vraag? We helpen je als creative studio graag op de manier die het fijnste werkt voor jou. Een video call, fysieke afspraak, mailconversatie of telefoontje zijn allemaal goed! Interesse in een uitgebreide inspiratiesessie? Lees dan hier verder.

Weet je al wat je wil? Neem dan contact op om een offerte op te vragen! Als nieuwe partner krijg je bij ons altijd een welkomstkorting, omdat wij overtuigd zijn dat wij na de eerste succesvolle campagne samen blijven werken!

Schrijf je in voor de inspiratie updates mailing!

Ontvang enkele keren per kwartaal een innoverende inspiratie update per email met gave cases, nieuwe technieken/formaten, slimme tips en nog veel meer!