Specialized – Sale – Ultimate Savings

Info & formaten

Creatie voor: Specialized
Project: Sale – Ultimate Savings
Formaten: Dynamische IAB banners

Opdrachtomschrijving:
Voor Specialized hebben we weer een sportieve en opvallende bannerset gecreëerd. Het is een grootschalige campagne die in 6 verschillende landen draait, elk in de eigen taal. 

In de creaties worden verschillende fietsen uitgelicht die op het moment van draaien in de uitverkoop zijn. Door de fietsen in een carrousel te plaatsen is het gelukt om meerdere producten te laten zien zonder dat de banner te druk of onduidelijk wordt. De afbeelding van de fiets, samen met de bijbehorende info veranderd wanneer de carrousel draait.

De felrode achtergrond zorgt ervoor dat de banners er echt uitknallen en dragen bij aan het verduidelijken van de boodschap. Rood roept namelijk associaties op met uitverkoop.

Wil jij ook zo’n opvallende campagne? Neem dan met ons contact op!

Bosse Zaal account manager bij creative studio DSlab

Bosse Zaal
Product expert & Account Manager

Brainstorm of inspiratiesessie?

Wil je samen sparren over een mogelijke opdracht, heb je een dosis inspiratie nodig of heb je een vraag? We helpen je als creative studio graag op de manier die het fijnste werkt voor jou. Een video call, fysieke afspraak, mailconversatie of telefoontje zijn allemaal goed! Interesse in een uitgebreide inspiratiesessie? Lees dan hier verder.

Weet je al wat je wil? Neem dan contact op om een offerte op te vragen! Als nieuwe klant krijg je bij ons altijd een welkomstkorting, omdat wij overtuigd zijn dat wij na de eerste succesvolle campagne samen blijven werken!

Schrijf je in voor de inspiratie updates mailing!

Ontvang enkele keren per kwartaal een innoverende inspiratie update per email met gave cases, nieuwe technieken/formaten, slimme tips en nog veel meer!