Sing

Info & formaten

Creatie voor: Universal Pictures International
Project: SING

Formaat: videoHPTO

Opdracht omschrijving

DSlab heeft in opdracht van Yoki Network een video Home Page Take Over (HPTO) mogen maken voor de UPI film SING. De doelstelling was kids en jongeren binnen het netwerk bekend maken met deze nieuwe film release. Door de advertentie helemaal in te richten met video hebben we een maximale awareness score mogelijk gemaakt zonder de website bezoeker teveel te irriteren (zoals een Layer bijvoorbeeld snel doet).

Linda Mellink
Digital Creative Manager

Brainstorm of inspiratiesessie?

Wil je samen sparren over een mogelijke opdracht, heb je een dosis inspiratie nodig of heb je een vraag? We helpen je als creative studio graag op de manier die het fijnste werkt voor jou. Een video call, fysieke afspraak, mailconversatie of telefoontje zijn allemaal goed! Interesse in een uitgebreide inspiratiesessie? Lees dan hier verder.

Weet je al wat je wil? Neem dan contact op om een offerte op te vragen! Als nieuwe partner krijg je bij ons altijd een welkomstkorting, omdat wij overtuigd zijn dat wij na de eerste succesvolle campagne samen blijven werken!

Schrijf je in voor de inspiratie updates mailing!

Ontvang enkele keren per kwartaal een innoverende inspiratie update per email met gave cases, nieuwe technieken/formaten, slimme tips en nog veel meer!