Efteling – Verblijfscampagne

Info & formaten

Creatie voor: Efteling
Project: Verblijfscampagne
Formaten:  Rich Media, Deck of Cards, Social video’s

Opdrachtomschrijving:
In deze campagne voor de Efteling promoten we op een unieke manier een kortingsactie op een verblijf in een van de vakantieparken.

In de Social video’s duiken de gebruikers letterlijk in een Wereld vol Wonderen want we verrassen ze met een onverwachte opening naar een magische wereld via een ritje in de Baron 1989 of een grote windvlaag.

De video’s zijn opgemaakt in twee verschillende concepten, voor zowel de thrillseekers als families. Op deze manier kan er heel specifiek de juiste video bij de juiste doelgroep getarget worden. Na de spectaculaire intro volgen verschillende beelden uit het park, ondersteund met teksten. 

In de Deck of Cards worden dezelfde beelden en teksten gebruikt maar dan in de vorm van een setje kaarten waar je als gebruiker doorheen kunt bladeren. Simpel maar effectief door het interactieve element!

Wil jij ook zo’n spannende creatie? Neem dan met ons contact op!

Bosse Zaal account manager bij creative studio DSlab

Bosse Zaal
Product expert & Account Manager

Brainstorm of inspiratiesessie?

Wil je samen sparren over een mogelijke opdracht, heb je een dosis inspiratie nodig of heb je een vraag? We helpen je als creative studio graag op de manier die het fijnste werkt voor jou. Een video call, fysieke afspraak, mailconversatie of telefoontje zijn allemaal goed! Interesse in een uitgebreide inspiratiesessie? Lees dan hier verder.

Weet je al wat je wil? Neem dan contact op om een offerte op te vragen! Als nieuwe klant krijg je bij ons altijd een welkomstkorting, omdat wij overtuigd zijn dat wij na de eerste succesvolle campagne samen blijven werken!

Schrijf je in voor de inspiratie updates mailing!

Ontvang enkele keren per kwartaal een innoverende inspiratie update per email met gave cases, nieuwe technieken/formaten, slimme tips en nog veel meer!