Info & formaten
Creatie voor: Efteling
Project: Verblijfscampagne
Formaten: Rich Media, Deck of Cards, Social video’s
Opdrachtomschrijving:
In deze campagne voor de Efteling promoten we op een unieke manier een kortingsactie op een verblijf in een van de vakantieparken.
In de Social video’s duiken de gebruikers letterlijk in een Wereld vol Wonderen want we verrassen ze met een onverwachte opening naar een magische wereld via een ritje in de Baron 1989 of een grote windvlaag.
De video’s zijn opgemaakt in twee verschillende concepten, voor zowel de thrillseekers als families. Op deze manier kan er heel specifiek de juiste video bij de juiste doelgroep getarget worden. Na de spectaculaire intro volgen verschillende beelden uit het park, ondersteund met teksten.
In de Deck of Cards worden dezelfde beelden en teksten gebruikt maar dan in de vorm van een setje kaarten waar je als gebruiker doorheen kunt bladeren. Simpel maar effectief door het interactieve element!
Wil jij ook zo’n spannende creatie? Neem dan met ons contact op!