DFW – De Vuurlinie

Info & formaten

Creatie voor: Dutch Filmworks
Project: De Vuurlinie
Formaten: Rich media, HPA, Billboard

Opdrachtomschrijving
De Vuurlinie is een Nederlandse bioscoopfilm over een bekend militair die terugkomt na een een heftige strijd aan het front in Afghanistan. Een indrukwekkende film met een actueel en vooral enorm aangrijpend verhaal. 

Onderdeel van de campagne zijn onze diverse bannercreaties. Omdat het verhaal van zichzelf al een flinke lading heeft, hebben we de banners subtiel en vooral niet te afleidend gemaakt. De karakters animeren één voor één in beeld, net als de tekst.

Wat dit project bijzonder maakt is de twee varianten banners die er gemaakt zijn. Een variant die voor de première heeft gedraaid, en eentje erna. In deze laatste zijn verschillende recensies verwerkt die hun lovende reactie uitspreken over de film. De reacties wisselen elkaar af en worden op mouse-over opnieuw geactiveerd.

Wil jij ook zo’n indrukwekkende bannerset? Neem dan met ons contact op!

 

Bosse Zaal account manager bij creatief bureau DSlab

Bosse Zaal
Product expert & Account Manager

Brainstorm of inspiratiesessie?

Wil je samen sparren over een mogelijke opdracht, heb je een dosis inspiratie nodig of heb je een vraag? We helpen je als creatief bureau graag op de manier die het fijnste werkt voor jou. Een video call, fysieke afspraak, mailconversatie of telefoontje zijn allemaal goed! Interesse in een uitgebreide inspiratiesessie? Lees dan hier verder.

Weet je al wat je wil? Neem dan contact op om een offerte op te vragen! Als nieuwe klant krijg je bij ons altijd een welkomstkorting, omdat wij overtuigd zijn dat wij na de eerste succesvolle campagne samen blijven werken!

Schrijf je in voor de inspiratie updates mailing!

Ontvang enkele keren per kwartaal een innoverende inspiratie update per email met gave cases, nieuwe technieken/formaten, slimme tips en nog veel meer!