Info & formaten
Creatie voor: DAF
Project: Lancering nieuwe voertuigen – Fase 2 – Consideration
Formaten: IAB Bannerset, Rich Media, Social video’s
Opdrachtomschrijving
We hebben voor DAF de handen flink uit de mouwen mogen steken. Dit project bestaat uit 3 fases waarbij elke fase een ander concept nodig had, deze hebben we dan ook opgesplitst in drie versies: awareness, consideration en action. We zullen hierbij dan ook alleen de Consideration banners toelichten, maar klik hier gerust verder voor de awareness of klik hier voor de action banner
Buiten dat we deze in 3 fases hebben opgedeeld hebben we ze ook opgesplitst in verschillende producten van DAF zodat we een zo’n effectief mogelijk bereik hadden. Zo is het ene project gericht op constructie en de andere op gemeente.
Ook tijdens deze fase hebben we een mooie IAB set mogen maken, versterkt door socia video’s. In de IAB banner zitten knoppen om verschillende trucks in beeld te brengen met vervolgens de mogelijkheid om met de muis in 360 view de trucks van alle kanten te bekijken. Dit doe je door met je muis over de banner heen te slepen.
Voor de Social videos hebben we hetzelfde concept gebruikt. Door de video in delen op te knippen, lijkt het alsof de doelgroep een kleine interactie heeft terwijl er door de stories geklikt wordt.
Met de IAB-Social combi bereiken we een breed publiek op alle devices van PC tot telefoon. Ook hebben we de IAB banners naar 8 verschillende talen vertaald waarvan voor de Turkse banners zelfs een vertaling naar animated GIF.
Wil jij ook zo’n vette IAB set of Social Video? Neem dan met ons contact op!