Advergame Memory game – Le Chêne

Info & formaten

Project: Le Chêne
Formaten: Interstitial, Memory Game

Projectomschrijving:
Jonge kinderen kunnen een lastige doelgroep zijn om een creatie voor te maken. Ze kunnen niet lezen, hebben een korte spanningsboog en zijn moeilijker te overtuigen dan volwassenen. Toch zijn wij de uitdaging aangegaan en hebben we een leuke, interactieve banner ontwikkeld. De interstitial is gevuld met het welbekende spelletje memory. Je wilt namelijk een zo hoog mogelijk engagement bij je doelgroep losmaken en met een mini-game hou je die aandacht lang genoeg vast.

Voor de jonge gebruikers is meteen duidelijk wat de bedoeling is en hoe deze game gespeeld moet worden. Het is heel simpel, maar dat maakt het zeker niet minder leuk. Deze advergame is schaalbaar opgemaakt waardoor hij zowel horizontaal als verticaal te spelen is.

Deze banner is onderdeel van een campagne rondom de Franse avonturenfilm ‘Le Chêne’.

Linda Mellink
Digital Creative Manager

Brainstorm of inspiratiesessie?

Wil je samen sparren over een mogelijke opdracht, heb je een dosis inspiratie nodig of heb je een vraag? We helpen je als creative studio graag op de manier die het fijnste werkt voor jou. Een video call, fysieke afspraak, mailconversatie of telefoontje zijn allemaal goed! Interesse in een uitgebreide inspiratiesessie? Lees dan hier verder.

Weet je al wat je wil? Neem dan contact op om een offerte op te vragen! Als nieuwe partner krijg je bij ons altijd een welkomstkorting, omdat wij overtuigd zijn dat wij na de eerste succesvolle campagne samen blijven werken!

Schrijf je in voor de inspiratie updates mailing!

Ontvang enkele keren per kwartaal een innoverende inspiratie update per email met gave cases, nieuwe technieken/formaten, slimme tips en nog veel meer!