Info & formaten
Creatie voor: Disney+
Project: Vodafone Ziggo Campagne
Formaten: Digital Out of Home, NEO Hoogcatherijne, Ziggo Dome, Narrowcasting, GIF
Opdrachtomschrijving:
Disney+ is nu ook te zien bij Ziggo en om dat te vieren is de volledige ZiggoDome ingepakt met een impactvolle Disney+ creatie. Naast deze reusachtige creatie hebben onze campagnes ook op andere DOOH-schermen, verspreid over het hele land, gedraaid!
De video’s openen met de feloranje Ziggo-kleur om er meteen uit te knallen. Hierna worden er verschillende, populaire titels getoond om potentiële klanten warm te maken voor het grote aanbod van de streamingsdienst. We eindigen vervolgens met een Ziggo outro om de kijkers ook aan het einde nog eens de boodschap van de campagne mee te geven . De campagne bestaat uit twee verschillende varianten met in beide versies een andere set aan titels.
Naast de flinke DOOH-schermen, hebben we ook de kleinere narrowcasting schermen gevuld met een doorvertaling van deze video. De titel die hierachter verscheen was compleet afhankelijk van de locatie waar deze getoond zou worden. Handig! Want op deze manier kan er nog beter ingespeeld worden op het publiek.
Verder zijn er speciaal voor Ziggo zelf, nog een tweetal multipurpose GIF animaties gemaakt in Disney+ stijl. Deze kunnen zij vervolgens weer gebruiken en inzetten waar ze maar willen.
Wil jij ook zo’n opvallende en krachtige campagne? Neem dan met ons contact op!