Info & formaten
Creatie voor: VWPFS
Project: Nieuwjaar Deals
Formaten: Digital Out of Home, Social Video, IAB bannerset, Statics, Superheader, Cross Device Takeover
Opdrachtomschrijving:
Voor de VWFPS Nieuwjaarsdeals hebben we een uitgebreide campagne ontwikkeld met diverse uitingen, waaronder een superheader, social banners en statics, Digital Out of Home (DOOH), en cross-device takeovers op Autoweek, RTL, NU, en Volkskrant.
De banners bevatten een interactieve carrousel waarin gebruikers door verschillende auto’s kunnen bladeren door op pijlen naar links of rechts te klikken. Dit wordt ondersteund door een sfeervol sneeuw-effect dat het winterse thema en de nieuwjaarsdeals versterkt.
Bijzonder aan deze campagne is de veelzijdigheid: van DOOH-schermen tot digitale banners en social media statics — bijna elke vorm van uiting is meegenomen om maximale zichtbaarheid te realiseren.
De creaties draaien zowel op mobiele apparaten als desktop, DOOH-schermen en social media.
Wil jij ook zo’n grote en actuele campagne? Neem dan met ons contact op!