Tommy Hilfiger SP22

Info & formaten

Creatie voor: Tommy Hilfiger
Project: SP22
Formaten: Video Page Takeover

Projectomschrijving:
Hoe promoot je jouw nieuwe lente-collectie op een interessante en vooral opvallende manier? Nou, zo dus. Voor de SP22 campagne van Tommy Hilfiger hebben wij deze Page Takeover in elkaar gezet. De HPTO begint met een korte video-introductie waarna het beeld overgaat op een interactieve afbeelding. De gebruiker kan hier direct de verschillende kleding-items shoppen door met de muis over de plusjes te hoveren. Via de subtiele pop-up wordt de gebruiker in één klik naar de juiste bestelpagina geleid.

Deze banner is opgemaakt voor vier verschillende landen, in vier verschillende talen en is via het platform Sublime opgemaakt. Zo heeft Tommy Hilfiger met slechts één ontwerp veel klanten weten te bereiken in heel Europa.

Linda Mellink
Digital Creative Manager

Brainstorm of inspiratiesessie?

Wil je samen sparren over een mogelijke opdracht, heb je een dosis inspiratie nodig of heb je een vraag? We helpen je als creative studio graag op de manier die het fijnste werkt voor jou. Een video call, fysieke afspraak, mailconversatie of telefoontje zijn allemaal goed! Interesse in een uitgebreide inspiratiesessie? Lees dan hier verder.

Weet je al wat je wil? Neem dan contact op om een offerte op te vragen! Als nieuwe partner krijg je bij ons altijd een welkomstkorting, omdat wij overtuigd zijn dat wij na de eerste succesvolle campagne samen blijven werken!

Schrijf je in voor de inspiratie updates mailing!

Ontvang enkele keren per kwartaal een innoverende inspiratie update per email met gave cases, nieuwe technieken/formaten, slimme tips en nog veel meer!