RTL – Bestemming X

Info & formaten

Creatie voor: RTL 4
Project: Bestemming X
Formaten: IAB Banners, Mobile Takeover, Mobile interscroller, HPTO

Opdrachtomschrijving

In ‘Bestemming X’ maken tien onbekende Nederlanders een reis door Europa. Alleen weten ze weten niet waar ze zijn. Zij reizen in een geblindeerde bus richting de eindlocatie.

In deze bannerset laten we de kijker een beetje ervaren hoe het voor de kandidaten is om te moeten raden waar je bent. In de HPTO wisselt de rechterskin van locatie, mooi is dat de skins en het billboard samenwerken. Wanneer er in het billboard geklikt wordt, zal de inhoud in de skins mee veranderen.

In de IAB bannerset is de geblindeerde bus te zien met op de achtergrond een steeds wisselende locatie. Ook hier kan de gebruiker zelf door de inhoud bladeren.

Wil jij ook zo’n mooie campagne? Neem dan met ons contact op!

Bosse Zaal account manager bij creative studio DSlab

Bosse Zaal
Product expert & Account Manager

Brainstorm of inspiratiesessie?

Wil je samen sparren over een mogelijke opdracht, heb je een dosis inspiratie nodig of heb je een vraag? We helpen je als creative studio graag op de manier die het fijnste werkt voor jou. Een video call, fysieke afspraak, mailconversatie of telefoontje zijn allemaal goed! Interesse in een uitgebreide inspiratiesessie? Lees dan hier verder.

Weet je al wat je wil? Neem dan contact op om een offerte op te vragen! Als nieuwe klant krijg je bij ons altijd een welkomstkorting, omdat wij overtuigd zijn dat wij na de eerste succesvolle campagne samen blijven werken!

Schrijf je in voor de inspiratie updates mailing!

Ontvang enkele keren per kwartaal een innoverende inspiratie update per email met gave cases, nieuwe technieken/formaten, slimme tips en nog veel meer!