Plus Disney spaaractie

Info & formaten

Project: Plus met de Disney spaaractie

Formaten: 360° mobile engagement ad 320×480

Opdracht omschrijving

Ook voor mobiel zijn er unieke next level banners te ontwikkelen! Met deze 360 interactieve mobiele Double Rectangle (ook wel 360 Engagement ad genoemd door Yoki Network) zijn we een nieuwe dimensie in gestapt op het gebied van mobiele bannering. Naast de mogelijkheid om door de 360 graden wereld te swipen kun je ook je telefoon kantelen om rond te kijken in deze gave Weborama banner.

Linda Mellink
Digital Creative Manager

Brainstorm of inspiratiesessie?

Wil je samen sparren over een mogelijke opdracht, heb je een dosis inspiratie nodig of heb je een vraag? We helpen je als creative studio graag op de manier die het fijnste werkt voor jou. Een video call, fysieke afspraak, mailconversatie of telefoontje zijn allemaal goed! Interesse in een uitgebreide inspiratiesessie? Lees dan hier verder.

Weet je al wat je wil? Neem dan contact op om een offerte op te vragen! Als nieuwe partner krijg je bij ons altijd een welkomstkorting, omdat wij overtuigd zijn dat wij na de eerste succesvolle campagne samen blijven werken!

Schrijf je in voor de inspiratie updates mailing!

Ontvang enkele keren per kwartaal een innoverende inspiratie update per email met gave cases, nieuwe technieken/formaten, slimme tips en nog veel meer!