Info & formaten
Creatie voor: Videoland
Project: House of glory
Formaten: Iab Banners, Interscroller
Opdrachtomschrijving:
We hebben we een campagne ontwikkeld met IAB banners en Mobile Interscroller voor House of GLORY, een baanbrekende realityserie op Videoland die het kickboksen op een nieuwe manier presenteert. Deze campagne is gericht op boksfans, jongeren, jongvolwassenen en entertainmentliefhebbers.
House of GLORY volgt de legendarische kickboksers Badr Hari en Rico Verhoeven, die het als teamcaptains tegen elkaar opnemen. De serie biedt getalenteerde kickboksers de kans om hun vaardigheden te tonen in een spannende afvalrace.
De banners bevatten een unieke interactie: wanneer je op Rico of Badr klikt, krijg je een verschillende unieke exit-click. We hebben glow highlights gebruikt die oplichten als je met de muis over de namen beweegt, gecombineerd met clickhotspots die je naar de pagina van de desbetreffende bokser leiden.
Het meest bijzondere aan deze creatie is dat bezoekers een keuze kunnen maken en op basis daarvan een gepersonaliseerde landingspagina te zien krijgen. De campagne draait op mobiel, tablet en desktop, waardoor we een breed publiek bereiken.
Wil jij ook zo’n unieke campagne? Neem dan met ons contact op!