LIDL UEFA Interactieve InApp

Info & formaten

Creatie voor: Lidl
Project: UEFA
Formaten:  Interactieve inapp

Opdrachtomschrijving:
Voor de voetbalfans was het weer het hoogtepunt van het jaar, het EK 2024. De Lidl was hoofdsponsor dit keer en dat mocht natuurlijk op een unieke en vette manier gepromoot worden. Daarom zijn wij ingeschakeld om de Lidl en het EK samen te brengen in een toffe advergame.

In deze playable ad moet de gebruiker de bal hooghouden en mag deze de grond niet raken. Door met de muis of vinger de mascotte te verplaatsen van links naar rechts en terug, kan de bal worden opgevangen. De game is volledig schaalbaar waardoor hij te spelen is op elk device, portrait en landscape.

Verder is de gehele ad opgemaakt in de Lidl huisstijl en zijn er leuke extraatjes aan toegevoegd om het geheel nog wat beweeglijker te maken. Zo springt de mascotte telkens wanneer je de balt raakt en beweegt de bal heel realistisch door het scherm heen.

Wil jij ook zo’n gave advergame? Neem dan met ons contact op!

Linda Mellink
Digital Creative Manager

Brainstorm of inspiratiesessie?

Wil je samen sparren over een mogelijke opdracht, heb je een dosis inspiratie nodig of heb je een vraag? We helpen je als creative studio graag op de manier die het fijnste werkt voor jou. Een video call, fysieke afspraak, mailconversatie of telefoontje zijn allemaal goed! Interesse in een uitgebreide inspiratiesessie? Lees dan hier verder.

Weet je al wat je wil? Neem dan contact op om een offerte op te vragen! Als nieuwe partner krijg je bij ons altijd een welkomstkorting, omdat wij overtuigd zijn dat wij na de eerste succesvolle campagne samen blijven werken!

Schrijf je in voor de inspiratie updates mailing!

Ontvang enkele keren per kwartaal een innoverende inspiratie update per email met gave cases, nieuwe technieken/formaten, slimme tips en nog veel meer!