• Van 22 december t/m 28 december zijn wij gesloten i.v.m. de feestdagen

    Tommy Hilfiger SP22

    Info & formaten

    Creatie voor: Tommy Hilfiger
    Project: SP22
    Formaten: Video Page Takeover

    Projectomschrijving:
    Hoe promoot je jouw nieuwe lente-collectie op een interessante en vooral opvallende manier? Nou, zo dus. Voor de SP22 campagne van Tommy Hilfiger hebben wij deze Page Takeover in elkaar gezet. De HPTO begint met een korte video-introductie waarna het beeld overgaat op een interactieve afbeelding. De gebruiker kan hier direct de verschillende kleding-items shoppen door met de muis over de plusjes te hoveren. Via de subtiele pop-up wordt de gebruiker in één klik naar de juiste bestelpagina geleid.

    Deze banner is opgemaakt voor vier verschillende landen, in vier verschillende talen en is via het platform Sublime opgemaakt. Zo heeft Tommy Hilfiger met slechts één ontwerp veel klanten weten te bereiken in heel Europa.

    Linda Mellink
    Digital Creative Manager
    085 303 7178 / contact@dslab.nl

    Nieuwsgierig wat we voor jou kunnen betekenen?

    Wil je samen sparren over een mogelijke opdracht, heb je een dosis inspiratie nodig of heb je een vraag? We helpen je graag op de manier die het fijnste werkt voor jou. Een video call, fysieke afspraak, mailconversatie of telefoontje zijn allemaal goed.

    Weet je al wat je wil? Neem dan contact op om een offerte op te vragen. Als nieuwe klant krijg je bij ons altijd een welkomstkorting, omdat wij overtuigd zijn dat wij na de eerste succesvolle campagne samen blijven werken!

    Schrijf je in voor de inspiratie updates mailing!

    Ontvang enkele keren per kwartaal een innoverende inspiratie update per email met gave cases, nieuwe technieken/formaten, slimme tips en nog veel meer!