Rich Media & IAB Banners
We zijn experts in het ontwikkelen van innovatieve HTML5 display banners om jouw reclamecampagnes maximale resultaten te geven en laten dat zien met gave voorbeelden. Met interactieve elementen zorgen we voor engagement tussen jouw doelgroep en je merk/product (zelfs binnen systemen als Google Ads / Adwords). Combineer interactie met dynamische banner features om je display banners persoonlijk te maken en ga voor goud!
Onze creative ad agency is gespecialiseerd in high impact formaten zoals Page Takeovers, Rich Media banners en video banner ads, maar we ontwikkelen ook prachtige en krachtige IAB banners in ieder gewenst formaat. We ontwikkelen effectieve banners voor ieder device (mobiel, tablet, desktop, app, etc) maar we kunnen je ook helpen met cross device banners en campagnes om direct alle devices te bereiken. Onthoud dat bijna alles ook gemaakt kan worden voor programmatic / real time bidding adverteren voor zowel prospect als retargeting campagnes.
Video ad voorbeelden
Laat DSlab je helpen om het beste resultaat uit je video advertentie campagnes te halen door:
- het ontwikkelen van krachtige video animaties
- het optimaliseren van je bestaande video door een skin met logo en CTA toe te voegen (Traffic Booster) of ombouw naar vertical video
- bestaande video’s in te korten van film tot trailer tot TVC tot sponsored post video tot social story tot 6 seconden Bumper Ad. You name it, we can shorten it!
We ontwikkelen alle type video’s van normale video advertenties tot interactieve video ads met VPAID of ontwikkelen vidoe content binnen een Rich Media banner om extreem veel impact op je doelgroep te maken en te zorgen voor engagement tussen de kijker en jouw merk/product. Ga verder dan online adverteren en creëer een consistente digitale campagne met onze Digital Out Of Home en Narrowcasting video skills. Check al onze voorbeelden.
Digital Out Of Home voorbeelden
Ook voor creatieve Digital Out Of Home ads ben je bij ons aan het goede adres. We ontwikkelen zowel DOOH video’s als DOOH5 (Digital Out Of Home HTML5) creaties met dynamische, interactieve en augmented reality elementen. DOOH5 wordt naar onze mening nog niet genoeg ingezet terwijl wij hier grote voorstanders van zijn. Vaak is de reden dat het niet wordt gebruikt, omdat de kennis er niets is om video te combineren met HTML5 technieken. De meeste partijen die DOOH video’s maken kunnen alleen met video software overweg en niet met de rest. Beknopt waarom je DOOH5 creatives moet gaan inzetten:
- Personalisatie mogelijk o.b.v. tijd, locatie, API data, etc.
- Realtime content laten zien
- Niet afhankelijk van server technieken van een exploitant en daarmee breed inzetbaar
- Hyperlokale ads opzetten zonder 1001 video renders
- Tracking van traffic via QR code gekoppeld aan locatie, tijd, etc.
- Responsive Digital Out Of Home mogelijk
Zoals je ziet genoeg gave mogelijkheden. Bekijk snel de volledige pagina:
Landingspagina’s
Om te zorgen dat jij een succesvolle digitale reclamecampagne kan draaien heb je naast visuele creatives ook een website nodig waar de kijker naar toe wordt gestuurd wanneer deze daar vanuit een advertentie heen wordt gestuurd. Op deze pagina kun je meer uitleggen over je product, merk of dienst zonder de restricties die een digitale advertentie met zich mee brengt. Je kunt hier naast meer informatie geven, video’s laten zien of een game laten spelen ook focus leggen op conversie. Laat je doelgroep een product kopen, contact opnemen, hun contactgegevens achterlaten of bijvoorbeeld een brochure opvragen.
Door je campagne landingspagina én je advertentie creatives door ons te laten maken kan de layout, design stijl en (video)animaties doorgetrokken worden waardoor je campagne consistent wordt. Dit ziet er niet alleen mooi uit, maar je bounce rate gaat ook nog eens omlaag (wat goed is voor de conversie) omdat bezoekers meteen zien dat ze op de goede pagina zijn beland. Dit laatste klinkt logisch, maar we zien veel reclamecampagnes die de doelgroep naar een homepage sturen die niet matcht met de advertenties waardoor de doelgroep verward kan raken en de landingspagina snel afsluit.