Tommy Hilfiger SP22

Info & formaten

Creatie voor: Tommy Hilfiger
Project: SP22
Formaten: Video Page Takeover

Projectomschrijving:
Hoe promoot je jouw nieuwe lente-collectie op een interessante en vooral opvallende manier? Nou, zo dus. Voor de SP22 campagne van Tommy Hilfiger hebben wij deze Page Takeover in elkaar gezet. De HPTO begint met een korte video-introductie waarna het beeld overgaat op een interactieve afbeelding. De gebruiker kan hier direct de verschillende kleding-items shoppen door met de muis over de plusjes te hoveren. Via de subtiele pop-up wordt de gebruiker in één klik naar de juiste bestelpagina geleid.

Deze banner is opgemaakt voor vier verschillende landen, in vier verschillende talen en is via het platform Sublime opgemaakt. Zo heeft Tommy Hilfiger met slechts één ontwerp veel klanten weten te bereiken in heel Europa.

    Cookie instellingen

    Wie optimaal van onze website gebruik wil kunnen maken moet onze cookies accepteren. Je kunt hieronder instellen wat je wel en niet wil accepteren:

    Wie wil er nou niet meer van de meest interessante content? Met Analytics weten wij hoeveel bezoekers we hebben en waar de interesses liggen om je in de toekomst nog beter te helpen met juiste content.
    We maken gebruik van partnertools om onze website optimaal te laten presteren in het belang van jou als bezoeker.
    required
     
     
    Wie lust er nou geen cookies? Zelfs je browser heeft ooit honger dus laat hem ons voeden met wat lekkers :)