Meer tune-ins, betere kijkcijfers en gewoon meer awareness voor een nieuwe serie of film? Gebruik een Campage landingspagina om je doelgroep écht te inspireren!
Met een TV, Streaming of Video on Demand landingspagina geven we relevante en
interessante informatie over een lopende of nieuwe serie, zoals trailers en
personage uitleg. Daarnaast integreren we praktische informatie over de aankomende
afleveringen en directe knoppen naar het platform waar de afleveringen te bekijken
zijn. We brengen de meest relevante informatie over de serie en zorgen dat de fans
hiervoor tijd in hun agenda kunnen reserveren voor wanneer de volgende aflevering
uitkomt.
Een TV & Video on Demand Campage is een campagne landingspagina met focus op het
inspireren van fans en het informeren over de aankomende nieuwe afleveringen van een
serie. Met een Campage zorgen we dus voor optimale engagement met de fans en alle
functionaliteiten voor maximale kijkcijfers!
Maatwerk features voor TV, Streaming & VOD landingspagina’s
Voor iedere branche ontwikkelen we unieke modules en features op de Campage om zo de doelstellingen van een campagne te halen. Voor TV, Streaming & VOD willen we fans alvast inspireren voor de aankomende nieuwe afleveringen van een serie. Hiervoor hebben we een unieke Afleveringen module ontwikkeld waar we de verschillende afleveringen op chronologische volgorde weergeven. Fans kunnen de eerdere afleveringen eenvoudig terugkijken via hun favoriete streaming dienst of kunnen het tijdstip van een aankomende aflevering alvast in hun agenda zetten.
Maximale tune-ins!
Zet in je agenda module
Draait je campagne al voordat de laatste aflevering is uitgekomen? Laat je doelgroep eenvoudig een agenda herinnering maken of zet ze in een mailing lijst die op de releasedatum een reminder mail stuurt!
Voor maximale interactie
Main characters module
Een speelse manier om de verschillende hoofdrollen te laten terugkomen waarmee je de interactie aangaat met je doelgroep. Door op deze manier kennis te laten maken met diverse characters is de kans groot dat de release of titel langer blijft hangen in het geheugen.
Boost engagement!
All episodes module
Met deze module kunnen we de fans direct doorsturen naar de platformen waar de serie te bekijken is en kunnen we zo de resultaten van de campagne boosten. Zo hoeft er nooit meer een aflevering worden gemist door je doelgroep!
Landingspagina en website voorbeelden
Doe inspiratie op met de volgende voorbeeld landingspagina's voor TV & VOD releases met unieke features welke speciaal zijn ontwikkeld om de resultaten van je campagne te verbeteren. De pagina’s zijn opgebouwd uit verschillende modules die vaak één viewport op de pagina en bepaalde functie en één of meerdere eigenschappen hebben. Met Campage hebben we modules waarvan de basisstructuur al ontwikkeld is, en waarmee we dus relatief snel een invulling kunnen geven.
Responsive landingspagina’s, van mobiel tot desktop
Campages worden ontwikkeld zodat ze altijd perfect werken op elk device, of dit nu een mobiele telefoon, een laptop, een tablet of een groot full hd computerscherm is. Content wordt aangepast voor op de mobiele devices zodat er een alternatief is voor scrollen en bewegingen met je muis. Diverse breekpunten worden geïmplementeerd zodat de pagina altijd netjes uitgelijnd is voor ieder type scherm. Zo hoef jij je in ieder geval geen zorgen te maken of de content en inhoud van de landingspagina wel perfect wordt overgebracht op de doelgroep!
Inzichtelijke landingspagina analytics
Goede en uitgebreide analytics zijn van enorme meerwaarde voor iedere adverteerder,
ieder bureau, een publisher of advertentienetwerk. Hierdoor heb je niet alleen inzicht
in je reclamecampagne data, maar ook in wat de doelgroep daarna allemaal doet op je
landingspagina. Hoeveel mensen komen er op je site? Vanuit welke bron in je campagne
komen de bezoekers die het beste presteren? Hoe lang blijven ze op de site en bij welk
onderdeel?
Naast inzicht over wat de bezoeker op dat moment doet, kun je ook conclusies trekken wat
de bezoeker het leukste vindt om hier een vervolgcampagne nog slimmer op in te richten.
Achter iedere Campage die wij hosten zit een data analytics dashboard met jouw eigen
login, waarin je alle belangrijke metrics kunt inzien. Denk hierbij aan herkomst,
pageviews, video plays, uitgaande kliks, etc.
Gebruik je liever je eigen analytics tool? Geen probleem, dan implementeren we jouw
pixel zodat jij alles kan meten op jouw manier.
Implementatie en hosting
Er zijn verschillende manieren om een campagne landingspagina in te zetten. De mogelijkheden en bijbehorende voor en nadelen beschrijven we hieronder:
Brainstorm
Samen met jou (en jouw klant) kunnen we een (korte) brainstorm houden in bijvoorbeeld een videocall om samen tot een gaaf en effectief landingspagina concept te komen. Heb je al concrete ideeën dan nemen we die natuurlijk mee in het plan. Al helemaal duidelijk wat je wil en geen behoefte aan een brainstorm? Dan slaan we deze stap gewoon over :)
Briefingsformulier
Wanneer het concept helder is vul jij of wij samen het briefingsformulier in waarin naast het concept ook allerlei (technische) details worden besproken zoals de manier van implementatie, hoelang de pagina live moet staan, wanneer de deadline is, etc.
Offerte
Een op maat gemaakte offerte wordt via de mail naar je toe verstuurd en kan online worden getekend. Na akkoord verwerken we je project in onze planning die we aan je terugkoppelen.
Aanleveren assets
In het briefingsformulier staat uitgelegd welke materialen we minimaal nodig hebben en hoe je deze het beste bij ons kan aanleveren. Naast de visuele campagne assets hebben we ook huisstijlelementen nodig (van logo tot lettertype tot een styleguide), maar ook alle teksten die we moeten implementeren en bijvoorbeeld video(s) en clickouts die we moeten implementeren.
Design mockup
Wanneer alles helder is gaan we een visuele mockup voor je maken (een digitale design schets van de site). In de meeste gevallen is deze statisch met uitleg hoe bepaalde zaken zullen gaan animeren/interacteren. Hierop kunnen jullie feedback geven voordat we de daadwerkelijke pagina gaan uitwerken. Doordat je in deze fase al feedback geeft is de kans kleiner dat we in de ontwikkelfase nog grote aanpassingen hoeven door te voeren wat tijd en eventuele extra kosten bespaart.
Ontwikkeling
Wanneer de design mockup door jullie akkoord is bevonden, gaan we deze uitwerken
tot de daadwerkelijke HTML pagina(s). Je kunt deze dan beoordelen via een
development URL (dit is dus nog niet de definitieve url). Wanneer deze gemaakt
is mogen jullie hier weer feedback opgeven om de puntjes op de i te zetten. Als
alles akkoord is bevonden gaan we de site implementeren!
Wanneer we meerdere varianten maken (bijvoorbeeld meerdere talen) moet altijd de
eerste master versie 100% akkoord zijn bevonden. Daarna kunnen we snel en
efficiënt de doorvertalingen maken.
Implementatie
De landingspagina is ready en we gaan deze implementeren via de methode die vooraf is besproken! Wanneer wij de pagina voor je hosten zullen we deze koppelen aan het domein of subdomein en ook de analytics tool instellen (en je een inlog geven om zelf de data in te zien). Wacht dus altijd op onze GO zodra we alles hebben uitgevoerd. Pas dan kun jij met volle kracht je campagne starten en bezoekers ontvangen!
Wie wij zijn
Allemaal leuk en aardig, maar we begrijpen ook dat je wil weten met wie je gaat samenwerken😉
Sinds 2016 is ons bedrijf DSlab, waarvan Campage een onderdeel is, heer en
meester in creëren van hoogwaardige Rich Media en IAB banners, Social
creatives, Video ads en Digital Out Of Home. De kwaliteit van de
advertenties werd door de tijd dan ook steeds hoger, maar we merkten dat de
landingspagina’s van onze klanten vaak achterbleven in kwaliteit. Voor veel
adverteerders stopte de campagne bij de advertentie terwijl dat vaak grote
gevolgen had voor de resultaten en daar brengen wij verandering in!
Een goede digitale campagne kan tenslotte pas écht succesvol zijn als alle
individuele uitingen, zoals de landingspagina en advertenties, perfect op
elkaar aansluiten en impact maken op je doelgroep.
Daarom bedenken, ontwerpen en ontwikkelen wij impactvolle campagne,
product(lancering) en event websites of landingspagina’s. Alle met prachtige
designs, opvallende animaties, spannende interactieve elementen en matchende
communicatie om ervoor te zorgen dat jouw doelstellingen behaald worden.
Vervolgens laten we deze ook perfect aansluiten op jouw merkwaarden,
(campagne)huisstijl en doelgroep voor een optimaal resultaat.
Wat maakt ons extra sterk maakt
We hebben veel ervaring in het maken van prachtige designs, opvallende animaties en spannende interactieve elementen door onze achtergrond in de high-end digitale advertentie productie.
Als bedrijf met jarenlange ervaring in de snelle online advertentiewereld zijn we helemaal ingesteld op razendsnelle productie met behoud van creativiteit en kwaliteit. Onze werkwijzen en communicatie zijn hier dan ook volledig op ingericht. Bij ons geen lange wachttijden én vooral geen lange doorlooptijden voor productie!
Met een heel team vol creatievelingen (zowel in design en techniek) hebben wij voor elke vraag wel een mooie oplossing en denken we graag al met je mee in de conceptfase.
Door onze ervaring in het hoogste segment van online advertentie productie zijn we door de tijd heen experts geworden in het perfect doorvertalen van jouw campagne-, product- of merk huisstijl en merkwaarden naar een website of landingspagina voor een consistentie campagne beleving.
We kunnen elk product in meerdere talen opmaken om daarmee de campagne kosten per land zo laag mogelijk te houden en te zorgen voor een snelle ROI
Mocht je nog geen advertentie creatives hebben dan kan ons merk DSlab je daar ook mee helpen. We hebben ervaring met alle soorten digital ad creatives van de meest extreme Page Takeovers tot de standaard IAB bannerset, maar ook met het opmaken of optimaliseren van video advertenties voor o.a. Social media platformen of Digital Out Of Home inzet.
Toe aan een brainstorm?!
Wil je samen sparren over een mogelijke opdracht, heb je een dosis inspiratie nodig of heb je een vraag? Onze product expert Daan helpt je graag op de manier die het fijnste werkt voor jou. Een (video)call, fysieke afspraak, mailconversatie of telefoontje zijn allemaal goed!