Een goede film campagne wordt pas écht succesvol als alle individuele uitingen perfect op elkaar aansluiten en impact maken op je doelgroep.
Vanuit dat geloof en de ervaring dat veel adverteerders geen perfecte landingspagina
hebben, ontwikkelen we film landingspagina’s met prachtige op je campagne
aansluitende designs, opvallende animaties, spannende interactieve elementen en
perfect op je campagne aansluitende communicatie om ervoor te zorgen dat jouw
doelstelling behaald wordt. Natuurlijk volledig meetbaar met ons uitgebreide
analytics systeem.
We nemen je doelgroep mee in de beleving van je film en overtuigen ze de film te
gaan kijken met bijvoorbeeld een uitgebreide storyline, een interactieve meet and
greet met de cast, een of meerdere video’s, gave animaties, een ticketverkoop module
(PRE en POST fase), een prijsvraag, minigames en een herinnering module (PRE fase)
om de release in je agenda te zetten of per mail op de hoogte te worden gehouden.
Lees hier later meer over.
Maatwerk features voor film landingspagina’s
Voor iedere branche en sector bedenken en ontwikkelen we unieke modules en features op de Campage voor een toffe ervaring voor de doelgroep. Voor de filmsector hebben we unieke features ontwikkeld om maximaal bij te dragen aan het behalen van de campagnedoelstelling. Van impactvolle awareness tot ticketverkoop tot engagement waardoor je doelgroep nog zo lang mogelijk over je release praat.
Engaging zonder afleiding
Custom video player
Of je nou één of meerdere video’s wil laten zien, implementeer ze met onze custom video player zonder reclames, zonder afleiding, zonder third party branding zoals Youtube en met custom styling en analytics.
Impact vanaf het eerste moment
Impactvolle video hero
De hero, de bovenste en eerste sectie die je bezoeker ziet, pakt meteen de aandacht met een impactvolle background video met de beste sfeerbeelden van je release en verleidt ze om verder te lezen.
Conversie in de PRE fase
Herinnering module
Draait je campagne al in de PRE fase, maar zijn er nog geen tickets? Laat bezoekers eenvoudig een agenda herinnering maken of zet ze in een mailing lijst die op (of iets voor) de releasedatum een reminder mail stuurt.
Boost je kaartverkoop
Ticketverkoop module
Één tool (door ons zelf ontwikkeld) met alle bioscopen, data en tijden waardoor je doelgroep eenvoudig tickets kan zoeken en naar de juiste kassa pagina van de gekozen bioscoop wordt doorgestuurd.
Landingspagina en website voorbeelden
Doe inspiratie op met de volgende voorbeeld landingspagina's voor film releases met unieke features welke speciaal zijn ontwikkeld om de resultaten van je campagne te verbeteren! De pagina’s zijn opgebouwd uit verschillende onderdelen die vaak één viewport op de pagina en bepaalde functie en één of meerdere eigenschappen hebben.
Responsive landingspagina’s, van mobiel tot desktop
Campages worden ontwikkeld zodat ze altijd perfect werken op elk device, of dit nu een mobiele telefoon, een laptop, een tablet of een groot computerscherm is. Content wordt aangepast voor op de mobiele devices zodat er een alternatief is voor scrollen en bewegingen met je muis. Diverse breekpunten worden geïmplementeerd zodat de pagina altijd netjes uitgelijnd is voor ieder type scherm. Zo hoef jij je in ieder geval niet druk te maken of de content en inhoud van de landingspagina wel perfect wordt overgebracht op de doelgroep!
Inzichtelijke landingspagina analytics
Goede en uitgebreide analytics zijn van enorme meerwaarde voor iedere adverteerder,
ieder bureau, een publisher of advertentienetwerk. Hierdoor heb je niet alleen inzicht
in je reclamecampagne data, maar ook in wat de doelgroep daarna allemaal doet op je
landingspagina. Hoeveel mensen komen er op je site? Vanuit welke bron in je campagne
komen de bezoekers die het beste presteren? Hoe lang blijven ze op de site en bij welk
onderdeel?
Naast inzicht over wat de bezoeker op dat moment doet, kun je ook conclusies trekken wat
de bezoeker het leukste vindt om hier een vervolgcampagne nog slimmer op in te richten.
Achter iedere Campage die wij hosten zit een data analytics dashboard met jouw eigen
login, waarin je alle belangrijke metrics kunt inzien. Denk hierbij aan herkomst,
pageviews, video plays, uitgaande kliks, etc.
Gebruik je liever je eigen analytics tool? Geen probleem, dan implementeren we jouw
pixel zodat jij alles kan meten op jouw manier.
Implementatie en hosting
Er zijn verschillende manieren om een campagne landingspagina in te zetten. De mogelijkheden en bijbehorende voor en nadelen beschrijven we hieronder:
Brainstorm
Samen met jou (en jouw klant) kunnen we een (korte) brainstorm houden in bijvoorbeeld een videocall om samen tot een gaaf en effectief landingspagina concept te komen. Heb je al concrete ideeën dan nemen we die natuurlijk mee in het plan. Al helemaal duidelijk wat je wil en geen behoefte aan een brainstorm? Dan slaan we deze stap gewoon over :)
Briefingsformulier
Wanneer het concept helder is vul jij of wij samen het briefingsformulier in waarin naast het concept ook allerlei (technische) details worden besproken zoals de manier van implementatie, hoelang de pagina live moet staan, wanneer de deadline is, etc.
Offerte
Een op maat gemaakte offerte wordt via de mail naar je toe verstuurd en kan online worden getekend. Na akkoord verwerken we je project in onze planning die we aan je terugkoppelen.
Aanleveren assets
In het briefingsformulier staat uitgelegd welke materialen we minimaal nodig hebben en hoe je deze het beste bij ons kan aanleveren. Naast de visuele campagne assets hebben we ook huisstijlelementen nodig (van logo tot lettertype tot een styleguide), maar ook alle teksten die we moeten implementeren en bijvoorbeeld video(s) en clickouts die we moeten implementeren.
Design mockup
Wanneer alles helder is gaan we een visuele mockup voor je maken (een digitale design schets van de site). In de meeste gevallen is deze statisch met uitleg hoe bepaalde zaken zullen gaan animeren/interacteren. Hierop kunnen jullie feedback geven voordat we de daadwerkelijke pagina gaan uitwerken. Doordat je in deze fase al feedback geeft is de kans kleiner dat we in de ontwikkelfase nog grote aanpassingen hoeven door te voeren wat tijd en eventuele extra kosten bespaart.
Ontwikkeling
Wanneer de design mockup door jullie akkoord is bevonden, gaan we deze uitwerken
tot de daadwerkelijke HTML pagina(s). Je kunt deze dan beoordelen via een
development URL (dit is dus nog niet de definitieve url). Wanneer deze gemaakt
is mogen jullie hier weer feedback opgeven om de puntjes op de i te zetten. Als
alles akkoord is bevonden gaan we de site implementeren!
Wanneer we meerdere varianten maken (bijvoorbeeld meerdere talen) moet altijd de
eerste master versie 100% akkoord zijn bevonden. Daarna kunnen we snel en
efficiënt de doorvertalingen maken.
Implementatie
De landingspagina is ready en we gaan deze implementeren via de methode die vooraf is besproken! Wanneer wij de pagina voor je hosten zullen we deze koppelen aan het domein of subdomein en ook de analytics tool instellen (en je een inlog geven om zelf de data in te zien). Wacht dus altijd op onze GO zodra we alles hebben uitgevoerd. Pas dan kun jij met volle kracht je campagne starten en bezoekers ontvangen!
Wie wij zijn
Allemaal leuk en aardig, maar we begrijpen ook dat je wil weten met wie je gaat samenwerken😉
Sinds 2016 is ons bedrijf DSlab, waarvan Campage een onderdeel is, heer en
meester in creëren van hoogwaardige Rich Media en IAB banners, Social
creatives, Video ads en Digital Out Of Home. De kwaliteit van de
advertenties werd door de tijd dan ook steeds hoger, maar we merkten dat de
landingspagina’s van onze klanten vaak achterbleven in kwaliteit. Voor veel
adverteerders stopte de campagne bij de advertentie terwijl dat vaak grote
gevolgen had voor de resultaten en daar brengen wij verandering in!
Een goede digitale campagne kan tenslotte pas écht succesvol zijn als alle
individuele uitingen, zoals de landingspagina en advertenties, perfect op
elkaar aansluiten en impact maken op je doelgroep.
Daarom bedenken, ontwerpen en ontwikkelen wij impactvolle campagne,
product(lancering) en event websites of landingspagina’s. Alle met prachtige
designs, opvallende animaties, spannende interactieve elementen en matchende
communicatie om ervoor te zorgen dat jouw doelstellingen behaald worden.
Vervolgens laten we deze ook perfect aansluiten op jouw merkwaarden,
(campagne)huisstijl en doelgroep voor een optimaal resultaat.
Wat maakt ons extra sterk maakt
We hebben veel ervaring in het maken van prachtige designs, opvallende animaties en spannende interactieve elementen door onze achtergrond in de high-end digitale advertentie productie.
Als bedrijf met jarenlange ervaring in de snelle online advertentiewereld zijn we helemaal ingesteld op razendsnelle productie met behoud van creativiteit en kwaliteit. Onze werkwijzen en communicatie zijn hier dan ook volledig op ingericht. Bij ons geen lange wachttijden én vooral geen lange doorlooptijden voor productie!
Met een heel team vol creatievelingen (zowel in design en techniek) hebben wij voor elke vraag wel een mooie oplossing en denken we graag al met je mee in de conceptfase.
Door onze ervaring in het hoogste segment van online advertentie productie zijn we door de tijd heen experts geworden in het perfect doorvertalen van jouw campagne-, product- of merk huisstijl en merkwaarden naar een website of landingspagina voor een consistentie campagne beleving.
We kunnen elk product in meerdere talen opmaken om daarmee de campagne kosten per land zo laag mogelijk te houden en te zorgen voor een snelle ROI
Mocht je nog geen advertentie creatives hebben dan kan ons merk DSlab je daar ook mee helpen. We hebben ervaring met alle soorten digital ad creatives van de meest extreme Page Takeovers tot de standaard IAB bannerset, maar ook met het opmaken of optimaliseren van video advertenties voor o.a. Social media platformen of Digital Out Of Home inzet.
Toe aan een brainstorm?!
Wil je samen sparren over een mogelijke opdracht, heb je een dosis inspiratie nodig of heb je een vraag? Onze product expert Daan helpt je graag op de manier die het fijnste werkt voor jou. Een (video)call, fysieke afspraak, mailconversatie of telefoontje zijn allemaal goed!